Announcement

Collapse
No announcement yet.

rookmachine met hazer effect

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• rookmachine met hazer effect

Ik ben op zoek naar een rookmachine. Het liefst eentje waarbij ik met de juiste vloeistof en een ventilator een hazer effect kan creëren, dus dat het niet blank staat van de rook, maar dat de lichtstralen goed zichtbaar zijn.

Natuurlijk wil ik nog wel af en toe flink wat rook uit kunnen stoten, maar dan zou ik de ventilator uit kunnen zetten. DMX hoeft niet, heb ik weinig aan. Draadloos hoeft ook niet.

Het liefst eentje die niet zo'n lange opwarmtijd heeft, of die veel uitstoot kan leveren met 1 keer opwarmen.

Budget: ±75 euro.

wat ik zelf al had gezien:

deze

deze

deze

en deze

En graag ook advies voor de juiste rookvloeistof. Dit hoeft er niet bij het budget in te zitten. Zit het er bij, dan mag het budget natuurlijk wat omhoog :)

alvast bedankt :)
    Last edited by TomTheMusicFreak; Monday-22-10-2012, 21:33.

he, als je zon tamelijk klein budget hebt kan je het best kijken naar marktplaats.

Comment

waarom niet een gewone rookmachine met een ventilator bij (zo'n huis-tuin-keuken ventilator kost niet zo heel veel, en 2de hands vind je er ook zeer gamakkelijk voor zeer weinig geld)
      Spuit dan je rook in je ventilator, en zet je ventilator aan als je hazer effect wil, zet hem niet aan als je gewoon een rookpluim wilt. Wij deden het zo op onze animator-cursus en werkt behoorlijk goed.

Comment

heb wel een goede ventilator. dat is het probleem niet.
        welke rookmachine raden jullie me dan aan?

Comment

De Antari kan ik je aanbevelen. Gewoon een lekker simpel dingetje, met een goede out-put. Met draadloze afstandsbediening kan handig zijn, maar als hij altijd dicht bij je staat, kan je hem gewoon met draad kiezen.

Vloeistof, gewoon JEM zou ik aanbevelen. Zeer zuinig en laat geen vieze plak zooi achter. De DJ Fluid gebruik ik zelf, niet super dikke mis, maar je ziet wel het effect veel meer. En anders kan je kijken naar American DJ (blauwe versie), die gebruiken wij met de verhuur, is wat dikker dan de DJ Fluid van JEM. En stinkt ook iets meer. Maar die blijft over het algemeen wel iets langer hangen.

Comment

heb zelf de antari f80z, leuk dingetje dat ik je echt kan aanraden. Ik heb de afstandsbediening een paar meter kunnen verlengen met een oude pc-kabel die we hier nog hadden liggen, werkt even goed

Comment

Ik heb zelf de jb systems fx700 icm met de jem zr mix. Prima setje zo. Geen verkeerde output voor zo'n doosje. Inderdaad ventilator gebruiken voor fazer effect. Had daar vanmiddag een topic over geopend, wellicht interessant mee te volgen?

Comment

Ik heb toevallig een antari f80z in de verkoop. klik. Ik weet niet waar je woont, maar misschien is het wat voor je?

Comment

Originally posted by JanPetersen View Post
                  Ik heb zelf de jb systems fx700 icm met de jem zr mix. Prima setje zo. Geen verkeerde output voor zo'n doosje. Inderdaad ventilator gebruiken voor fazer effect. Had daar vanmiddag een topic over geopend, wellicht interessant mee te volgen?
                  daar heb ik ook als op gereageerd :)

Comment

Ik ga voor de antari Z-80. Die negen euro is me de afstandsbediening wel waard. Ik neem aan dat dit een compleet ding is en dat ik niet nog een draadloze afstandsbediening er bij moet kopen en dat er alleen een ontvanger bij zit?

nog bedankt voor jullie reacties :)

Comment

Bedoel je mijn machine? Die is (op de ophangbeugel na) helemaal compleet :)

Comment

Working...
                      X