Announcement

Collapse
No announcement yet.

KLS801 + Eurolite pole vraagje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• KLS801 + Eurolite pole vraagje

de kls801 t-bar heeft 8 schroeven op de onderste 4 zitten de parren,
    op de bovenste 4 kan ik de LED COB strobo kwijt, maar is er ook een oplossing for m'n Showtec LED bar? die zou ik eigenlijk wel onder de parren willen monteren, zijn daar bevestigingen voor?

Je zou dit met een beetje handigheid zelf kunnen fabriceren, indien je handig bent met metalen strips.

Indien het een van die goedkope, lichtgewicht barretjes is, kun je metalen strips op maat maken en die bevestigen onder je bovensteschroefknoppen. Bij gebruik draai je die metalen strips naar voren en kun je je LED-bar monteren met een vleugelmoer en bout op de originele bevestigingspunten van de bar.

Is geen kant-en-klare oplossing, maar wel mogelijk. Op deze manier zou je je LED-bar precies voor de balk van je KLS-systeem kunnen monteren, dus ook interessant voor het oog.

Wel vergt het enige hobbybob-skills en moet je natuurlijk wel degelijk materiaal gebruiken.

Als je me niet snapt, wil ik wel een paintmeesterwerk voor je maken. ;)

Comment

Ik snap em, hoef ik i.i.g niet verder te zoeken naar adapters, maar gewoon wat zwarte klemen en haken op maat verbuigen

Comment

Eventueel kan je met zo'n bout al wat bereiken? http://www.bax-shop.nl/c-g-haken/adm...ml#prettyPhoto[detail_large]/0/

Waar de vleugelmoer zit (om vast te draaien aan de truss), eruit halen en die kant monteren aan de KLS, en waar de bout zit, vast maken aan de beugels van de led bar?

Comment

Working...
        X