Announcement
Collapse
No announcement yet.
eurolite TMH 6 movinghead
Collapse
X
-
ik heb ook zon beamz gehad , maar snel weggedaan lamp is superr zwak, er staat leuk bij sterke lamp, maar ik zou je vertellen dat hij niet eens redelijk zichtbaar was met veel rook. gobos zijn vaag en hij gaat niet eens door een 150 halogeen scannertje heen.
ga idd voor b.v. de phantom of de adj x-move plus r
Comment
-
hoi,
kan kan....
je ziet het plaatje wel, maar de straal niet (of je moet hem wel heel erg dimmen).
ik zou hem niet kopen, het is echt zonde, tekst en filmpje beloven veel, maakt niks waar.
en dit is echt waar ik heb me kamer is een x flink vol gespoten met rook en je zag alleen de straal heel licht op de plaats waar de rook uit de rookmachine komt en voor de rest niet.
schijn ik met mijn 300watt gasontladins movinghead kwam met de gobo zelf 40 meter ver en toen werd hij langzaam minder helder.
movinghead heb ik nu geruild voor scanners marktplaats , maar diegene bied hem weer aan omdat hij al led mhs heeft. dus ff zoeken op pilot 300 op mplaats en je hebt voor ik d8 150 euro een super head.
Comment
-
Originally posted by nigelgein View Posten p.s. maak een echte website hyves is zeer onproffesioneel.
het kan wel als toevoeging op een echte site , maar niet als basis
A: Er staat toch duidelijk een vermelding naar zijn website in zijn 'handtekening'
B: De manier waarop je het brengt:maak een echte website hyves is zeer onproffesioneel.
Comment
-
@nigelgein;
offtopic posts graag achterwege laten en geen drie berichten in 2 minuten tijd posten. Bedenk goed wat je wilt gaan zetten en plaats het daarna, niet andersom.
Daarnaast is een vergelijking tussen een 15 Watt RGB LED movingheadje in de ultra-budget klasse en een 300W gasontladingslamp natuurlijk een vergelijking tussen appels en bloemkolen. Dat kun je niet realistisch vergelijken.
Comment
-
sorry for die 3 berichten heb die edit knop niet gevonden, is niet helemaal een appel , peren vergelijking want voor 200 euro kan je de 15watt nieuw kopen en de 300watt 2de hands.
je zegt dat je al een website hebt, maar waarom haal je die hyves dingen dan niet weg en zet je je site erneer....
Comment
-
Originally posted by nigelgein View Postsorry for die 3 berichten heb die edit knop niet gevonden, is niet helemaal een appel , peren vergelijking want voor 200 euro kan je de 15watt nieuw kopen en de 300watt 2de hands.
je zegt dat je al een website hebt, maar waarom haal je die hyves dingen dan niet weg en zet je je site erneer....
Comment
Comment