Announcement

Collapse
No announcement yet.

eurolite TMH 6 movinghead

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• eurolite TMH 6 movinghead

beste forum leden

als ik deze gebruik
    De TMH 6 is de verbeterde versie van de TMH 1.1. Wat is er dan verbeterd? In de 6 versie is een 15 Watt TCL (Tri Color LED) module geplaatst! Hierdoor wordt de lichtopbrengst van de movinghead nog beter.

samen met 4 par 56 300 watt
    zie je de movinghead dan nog wel ?

Amper. Het is maar een 15 watt RGB LED lichtbron en de optieken zijn niet geweldig. Dit is meer een movingheadje voor huiskamerformaat-gelegenheden of kleine cafétjes.

Comment

Bij mij op het werk gebruiken ze de Phantom 25 en Phantom 50 LED movingheads van Showtec. De 25 versie, komt net door par 56 300 wat heen. De 50 watt LED, die komt netjes door de PAR64 500watt.

De 15watt LED movingheads zijn echt te zwak voor 300watt parren.

Edit; rick was me voor.

Comment

ik heb ook zon beamz gehad , maar snel weggedaan lamp is superr zwak, er staat leuk bij sterke lamp, maar ik zou je vertellen dat hij niet eens redelijk zichtbaar was met veel rook. gobos zijn vaag en hij gaat niet eens door een 150 halogeen scannertje heen.
        ga idd voor b.v. de phantom of de adj x-move plus r

Comment

ik zal even kijken
          heb nu niet zo veel te besteden
          maar het is voor een kinderfeest die ik ga houden
          maar als ik de movinghead iets verder laat schijnen als me par verlichting en die wat dimmen kan het dan wel?

Comment

hoi,

kan kan....
            je ziet het plaatje wel, maar de straal niet (of je moet hem wel heel erg dimmen).
            ik zou hem niet kopen, het is echt zonde, tekst en filmpje beloven veel, maakt niks waar.
            en dit is echt waar ik heb me kamer is een x flink vol gespoten met rook en je zag alleen de straal heel licht op de plaats waar de rook uit de rookmachine komt en voor de rest niet.
            schijn ik met mijn 300watt gasontladins movinghead kwam met de gobo zelf 40 meter ver en toen werd hij langzaam minder helder.
            movinghead heb ik nu geruild voor scanners marktplaats , maar diegene bied hem weer aan omdat hij al led mhs heeft. dus ff zoeken op pilot 300 op mplaats en je hebt voor ik d8 150 euro een super head.

Comment

en p.s. maak een echte website hyves is zeer onproffesioneel.
              het kan wel als toevoeging op een echte site , maar niet als basis

Comment

en om het af te maken. scanners zijn veeeel handiger voor disco.
                +goedkoper of meer functies en kwaliteit tegen dezelfde prijs
                +scanners zijn lichter
                +scanners kunnen sneller bewegen
                +scanners zijn veel makkelijker op te hangen.

Comment

@nigelgein.

Misschien edit knop gebruiken. Je hebt nu in 2 minuten 3 posts in 1 topic geplaatst. Beetje verveledn lezen dus zou fijn zijn als je ze misschien wat meer zou willen bundelen.

Leest voor ons ook wat fijner.

Thnx ;)

Comment

Originally posted by nigelgein View Post
                    hierover een paar punten:
                    A: Er staat toch duidelijk een vermelding naar zijn website in zijn 'handtekening'
                    B: De manier waarop je het brengt:
                    maak een echte website hyves is zeer onproffesioneel.
                    komt bij mij nogal onbeleefd over

Comment

heb al een website

Comment

@nigelgein;
                        offtopic posts graag achterwege laten en geen drie berichten in 2 minuten tijd posten. Bedenk goed wat je wilt gaan zetten en plaats het daarna, niet andersom.

Daarnaast is een vergelijking tussen een 15 Watt RGB LED movingheadje in de ultra-budget klasse en een 300W gasontladingslamp natuurlijk een vergelijking tussen appels en bloemkolen. Dat kun je niet realistisch vergelijken.

Comment

sorry for die 3 berichten heb die edit knop niet gevonden, is niet helemaal een appel , peren vergelijking want voor 200 euro kan je de 15watt nieuw kopen en de 300watt 2de hands.

je zegt dat je al een website hebt, maar waarom haal je die hyves dingen dan niet weg en zet je je site erneer....

Comment

Er staat toch echt zijn site in de quote?!

Afgelopen donderdag in de showroom geweest, de Phantom 25watt LEDs waren toch echt super fel, had ik niet echt verwacht. De 50 nog een stap feller. Ik denk dat als je de Phantom 25watt LEDs neemt, dat je dan al veel vooruit gang hebt.

Comment

sorry for die 3 berichten heb die edit knop niet gevonden, is niet helemaal een appel , peren vergelijking want voor 200 euro kan je de 15watt nieuw kopen en de 300watt 2de hands.

je zegt dat je al een website hebt, maar waarom haal je die hyves dingen dan niet weg en zet je je site erneer....
                              ik heb ze er allebei op staan

Comment

Working...
                              X