Announcement

Collapse
No announcement yet.

dmx software en DMX Balk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dmx software en DMX Balk

Beste lezers,

Sinds kort heb ik Lumidesk DMX software aangeschaft en zit ik met een probleem.

Ik gebruik diverse licht effecten waar onder DMX balken.
    Ik heb conventionele DMX balken ( dus met GEWONE PARREN , par 56 ) daar aan gemonteerd.
    Helaas kan ik zo'n configuratie niet terug vinden in de data base van LUMIDESK.

Heeft iemand hier dit wel voor elkaar gekregen of gevonden ergens in de data base. ( het gaat om SSL extencie )

JA je kan inderdaad met LUMIDESK programma zelf effecten maken, maar die gaan uit van led effecten enz , ik kom niet in de buurt van een balk met 4 lampen die gewoon aan en uit kunnen met elk hun eigen vaste kleur..

Grtn MArk

Ik patch normaal voor iets als dit 4x par 56 fixtures per bar...

Comment

Zoals nijst al aangeeft, gewoon 4x PAR 56 of 4x dimmer patchen per balk.
      Deze zitten normaal gezien in het mapje generic als ik mij goed kan herinneren.

Comment

Jongens bedankt voor de snelle reactie en antwoorden.

Prima idee van jullie . nu vraag ik mij af of ik ze per PAR ook van een kleur kan voorzien zodat ze in de 3D venster er ook net uit zien zoals ik ze heb
        ??

GRTN MArk

Comment

Als het goed is heet jouw 3d virtual 3d simulator. Als je in Edit mode bij fixtures kijkt, en dan bij je parren, staat daar een wit vakje. Als je op dat witte vakje klikt kun je daar je kleur kiezen. Succes, en ik hoor het wel als het niet mocht lukken...

Comment

Wederom bedankt, heb het inmiddels ook gevonden .

Grtn MArk

Comment

Working...
            X