Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat te kopen met dit budget

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

"Een paar", dat gaat wel erg druk worden. Inmiddels gaat de TS ook al op pad met de apparatuur (of er worden in ieder geval plannen voor gemaakt), dus ik denk dat er niet direct een effect komt dat alleen op de slaapkamer blijft.

Comment

dan vind ik die quad van adj wel vet

Comment

Misschien is het een idee om van die visite kaartjes te maken, en te brengen naar scholen, en eventueel een website maken, en reclame maken. misschien is het wel handig voor verhuur, of voor bandjes, maar ik geef als tip, koop eventueel geluid erbij, dan kan je meer als alleen licht.

ik adviseer jou deze spullen:

goed setje speakerboxen
        2de movinghead

Comment

Waarom vind jij dat je meer kan met geluid dan met licht? Zijn genoeg licht bedrijven (waaronder ikzelf) die toch echt prima rondkomen.

Maar goed die discussie is hier al geweest, TS vraagt om licht ideeën, ik kan ook wel melden dat hij een grotere auto nodig heeft maar daar vraagt hij niet om...

Comment

Een drive in zonder geluid is geen drive in (tenzij je bij huurt..., maar dan heb je nog geluid)

Een drive in zonder licht is een drive in, maar echt mooi is het niet... (vindt ik persoonlijk)

Ik zou eerst voor geluid gaan, maar als je niet anders wilt:
            Een mooi (led) center effect: de eurolite scy-100 (http://www.bax-shop.nl/led-effecten/...t-details.html). En niet te duur!
            Last edited by rick1993; Monday-24-08-2009, 19:10.

Comment

Het ging ook helemaal niet om een drive-in. Het ging er in eerste instantie om dat de TS zijn licht-apparatuur kon uitbreiden om hiermee verder te kunnen gaan. Eventueel zou hij met een collega + geluid kunnen samenwerken en zo complete sets te leveren.

Comment

Sinds waneer is een drive-in zonder geluid geen drive-in? Staat er ergens geschreven dat een licht show geleverd door een drive-in bedrijf geen drive-in meer is?

Comment

Nee. Of het geschreven is of niet maakt ook helemaal niet uit maar om het geheel duidelijk te maken maak ik zelf liever onderscheid tussen 'licht-installatie' en 'drive-in show'. Wanneer het door elkaar gebruikt gaat worden krijg je alleen maar onduidelijke situaties.
                  En over het algemeen wordt met een drive-in show een bedrijfje bedoeld dat licht en geluid kan leveren. En als ze dat apart kunnen leveren is dat mooi meegenomen, maar dan is het een mobiele licht- of geluidsinstallatie, om het maar even duidelijk te houden.

Comment

Wat Rick zegt zie je ook terug in de naam drive-in show. Zonder een mooie lichtset of geluidsvoorziening heb je niet echt veel show.

Comment

Een drive-in show is in mijn ogen het totaalplaatje van licht, geluid en entertainment. Dus niet alleen het licht - een lichtshow - of het geluid - een geluidsset - maar ook DJ, zang, dans... Door in te springen op de wensen van klanten je service en diensten verbeteren, om zo tot een goed product te komen in een bedrijf met een grote, vaste klantenkring. Al is dat laatste natuurlijk een voorbeeld van kapitalistisch ondernemerschap, maar dat hebben we nou eenmaal met onze vrije markt!

Maar goed, daar ging het topic niet over, ik leefde me even uit: back on-topic maar?

Comment

Working...
                      X