Announcement

Collapse
No announcement yet.

400W Blacklight

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 400W Blacklight

Hallo,

ik ben op zoek naar een blacklight die je met een gewoon dimmerpack kunt dimmen. Vroeger kon je van die blacklight-gloeilampjes kopen, maar deze schijnen niet meer verkocht te mogen worden (iets met Rohs geloof ik).

Nou zie ik steeds van die blacklightlampen van 400W (showtec), met een E40 fitting, zijn deze dimbaar of is hier een speciaal VSA voor nodig?

bvd,

Frank

Een E40 gasontladingslamp voor een blacklight is niet dimbaar.

Waarom wil je hem persee dimmen?

Comment

Nou het is voor een tentoonstelling, er branden 3 spots, op het moment dat er iemand voor het object gaat staan, faden de spots na een x aantal sec uit en moet er een black-light infaden. Het geheel heb ik al helemaal werkend, alleen een dimbare blacklight moet ik nog zien te vinden.

Iemand nog suggesties misschien voor een alternatief?

Comment

Blacklight filters aanschaffen misschien een optie? Het nadeel is wel dat je deze filters met gebruik van een flink spotje (lees; 1kw) direct kunt weggooien, maar wanneer het maar één keer gebruikt hoeft te worden, kan het in principe wel.

Comment

Alvast hartelijk dank voor het meedenken! Die spot hoeft echt geen KW te zijn, zat zelf te denken aan 150W bouwlampje oid, tis maar voor eenmalig gebruik van zon 3 dagen. Maar waar kan ik zon filter kopen, zie ze namelijk niet op Bax-shop?

Comment

Even contact opnemen met Bax-shop, kunnen vast wel een LEE blacklight filter voor je bestellen bij de importeur. :)

Comment

Ok, hartelijk dank voor de reacties! Ga morgen meteen ff bellen.

Comment

Working...
              X