Announcement

Collapse
No announcement yet.

Martin scx 500

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Draai hem open en haal er desnoods een klein kwastje doorheen... schoonmaken is verder nergens voor nodig, het ligt er ook aan hoelang je hem niet hebt gebruikt en waar hij opgeslagen lag en hoe.

Comment

Klopt het dat als je freestyler gebruikt samen met de dmx4all dongel dat de martin mania scx 500 schokkerig reageert wanneer deze zeer langzame bewegingen maakt?
      Of is dit ook bij "normale" controllers?

Comment

Ik heb zelf bij mijn scanners toen ik het nog deed met een normale dmx controller dat het ook gebeurde.

Comment

Is afhankelijk van hoe langzaam je de bewegingen van je scanner programmeert. De motoren die je spiegel aansturen blijven nu eenmaal stappenmotoren, motoren die stap voor stap diverse punten afleggen. Bij vluggere bewegingen vallen deze stappen niet op omdat deze snel achter elkaar worden afgelegd, maar bij erg langzame stappen is dit al beter te zien. Kan je vrij weinig aan doen, behalve je scans iets sneller te laten bewegen qua pan/tilt en de snelheid van je show uit keurenwisseling en shutter te halen.

Comment

ik zie op veel filmpjes bij scanners dat hij super snelle en soepele bewegingen maakt.
            Nu heb ik zo'n martin scx 500 in combinatie met freestyler software. maar hij reageert echt niet zo soepel en snel als je in filmpjes ziet.
            Ligt dit aan de sturing via laptop?

Comment

Fade time gebruiken voor je bewegingen. Aparte bewegingschases maken, die geef je fade time mee. Aparte kleurenchases, die geen fade time meegeven.

Comment

Working...
              X