Announcement

Collapse
No announcement yet.

Martin scx 500

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

daarom begrijp ik ook niet waarom hij kanaal 2 bedoelt want dat kan ik nergens regelen met freestyler

Comment

Als je lamp van bijvoorbeeld 4 kanalen in Freestyler douwt en de kanaal indeling is:
      Kanaal1: Colour
      Kanaal2: Gobo
      Kanaal3: Lamp
      Kanaal4: kanaal om bijvoorbeeld scut on of scut off te selecteren

Freestyler zou dan een schermpje hebben voor kanaal 1, je kleuren kies scherm.

Voor kanaal 2 een gobo kies scherm

En voor kanaal 3 een lamp kies scherm

Maar voor speciale dingen is er geen kies scherm, die waardes moet je rechtsboven in het scherm zelf instellen..

Comment

of jij snap het niet of ik doe het verkeerd, zo iets heb ik ook:

Comment

Om eerlijk te zijn begrijp ik de hele vraag niet....

Comment

nu even een heel andere vraag:

Welke lamp zit er in de martin mania scx 500 ?
            Ik heb namelijk geen reserve bij me, en het lijkt me wel handig als ik dat wel heb.
            Iemand enig idee?

Comment

150W Halogeen lamp.

Comment

Ja dat begrijp ik ook nog wel.

Maar heeft bax-shop deze ook in het assortiment. want volgens mij kan ik zo'n lampje niet even bij de praxis halen?

Comment

Originally posted by --Djdave-- View Post
                  Maar heeft bax-shop deze ook in het assortiment. want volgens mij kan ik zo'n lampje niet even bij de praxis halen?
                  Dat lijkt me niet, ik denk zelf wel dat hij tekoop is bij Bax.

Comment

Wat je in zo'n geval áltijd als eerste doet; Handleiding bekijken. Staat er daar niks over in (maar dat lijkt me opzich stug), haal je het apparaat open en kijk je voor een typenummer of naam op het armatuur of lampje.

Misschien raadzaam om dat eerst eens te doen.

Comment

Om specifieker te zijn: Philips JCR 15V-150W H5 (EFR/5H) halogeenlamp. Als het goed is is dat in ons assortiment de Philips GZ6.35 15V/150W 249235 EFR lamp. Kan ik helaas niet 100% zeker van zijn maar de specificaties zijn vrijwel gelijk.

Comment

Ik heb net even met iemand gepraat op de online chat van bax.
                        Hij zei dat het gewoon de 150W halogeen lamp was ;)

Comment

Klopt, heb net diegene ook even gesproken. Er zijn wel een heleboel verschillende 150W halogeenlampen in diverse soorten en maten. De bovenstaande zou de goede moeten zijn.

Comment

Originally posted by Patrick View Post
                            Klopt, heb net diegene ook even gesproken. Er zijn wel een heleboel verschillende 150W halogeenlampen in diverse soorten en maten. De bovenstaande zou de goede moeten zijn.
                            Dat klopt, daarom vroeg ik het namelijk ook.
                            Bij mn volgende bestelling bestel ik hem gelijk erbij.
                            Bedankt voor het helpen iig.

Comment

BCDrive-in, allereerst mijn excuses. Ik heb jou namelijk gesproken op de chat, maar het kwam niet echt op mij over dat je de exacte lamp zocht die erin verwerkt zat. Het is inderdaad de lamp die Patrick aangeeft, maar toch even mijn excuses voor de foute informatie;)

Dirk
                              Medewerker Bax-shop.nl

[EDIT] Een 150W halogeenlamp is hetzelfde als een 150W EFR lamp, EFR is de naam van de fitting van de halogeenlampen in scanners en movingheads.
                              Last edited by LaRoche; Saturday-26-09-2009, 14:35. Reason: meer info

Comment

Ik heb deze scanner al een tijd niet gebruik is het raadzaam voor de volgende gig deze scanner schoon te laten maken bij een licht en geluid bedrijf?
                                (of kan je dit ook zelf doen en zo ja hoe?)

Comment

Working...
                                X