daarom begrijp ik ook niet waarom hij kanaal 2 bedoelt want dat kan ik nergens regelen met freestyler
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Martin scx 500
Collapse
X
-
Als je lamp van bijvoorbeeld 4 kanalen in Freestyler douwt en de kanaal indeling is:
Kanaal1: Colour
Kanaal2: Gobo
Kanaal3: Lamp
Kanaal4: kanaal om bijvoorbeeld scut on of scut off te selecteren
Freestyler zou dan een schermpje hebben voor kanaal 1, je kleuren kies scherm.
Voor kanaal 2 een gobo kies scherm
En voor kanaal 3 een lamp kies scherm
Maar voor speciale dingen is er geen kies scherm, die waardes moet je rechtsboven in het scherm zelf instellen..
Comment
-
Wat je in zo'n geval áltijd als eerste doet; Handleiding bekijken. Staat er daar niks over in (maar dat lijkt me opzich stug), haal je het apparaat open en kijk je voor een typenummer of naam op het armatuur of lampje.
Misschien raadzaam om dat eerst eens te doen.
Comment
-
Om specifieker te zijn: Philips JCR 15V-150W H5 (EFR/5H) halogeenlamp. Als het goed is is dat in ons assortiment de Philips GZ6.35 15V/150W 249235 EFR lamp. Kan ik helaas niet 100% zeker van zijn maar de specificaties zijn vrijwel gelijk.
Comment
-
Originally posted by Patrick View PostKlopt, heb net diegene ook even gesproken. Er zijn wel een heleboel verschillende 150W halogeenlampen in diverse soorten en maten. De bovenstaande zou de goede moeten zijn.
Bij mn volgende bestelling bestel ik hem gelijk erbij.
Bedankt voor het helpen iig.
Comment
-
BCDrive-in, allereerst mijn excuses. Ik heb jou namelijk gesproken op de chat, maar het kwam niet echt op mij over dat je de exacte lamp zocht die erin verwerkt zat. Het is inderdaad de lamp die Patrick aangeeft, maar toch even mijn excuses voor de foute informatie;)
Dirk
Medewerker Bax-shop.nl
[EDIT] Een 150W halogeenlamp is hetzelfde als een 150W EFR lamp, EFR is de naam van de fitting van de halogeenlampen in scanners en movingheads.
Comment
Comment