Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rookmachine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rookmachine

Hallo allemaal,

Ben weer van plan een rookmachine aan te schaffen omdat ik dan denk en het gevoel hebt dat dat de show afmaakt.
    2 Jaar terug een Skytec rookmachintje gehad van 50 euro maar nooit gebruikt op feestjes alleen om mn kamer vol te pompen met rook.

Dus welke rookmachine is goed?
    ik dacht aan de Martin Magnum 650
    Waarom? omdat martin volgens mij een goed merk is en deze rookmachine volgens mij beter is als de skytec rookmachine

Wat zouden jullie doen?

En owja willen jullie ook een passende rook en geurvloeistof geven?
    Last edited by --Djdave--; Thursday-04-06-2009, 21:49. Reason: Op een of andere manier was mijn vorige wijziging niet goed aangekomen: product veranderd naar merk

Martin is geen product, Martin is een merk.
    En ook hier geldt weer, alle waar naar zijn geld... Martin rookdozen zijn iets beter in output, zuinigheid en uitstoot dan een goedkoop Skytecje. Neemt niet weg dat je met beiden prima hetzelfde doel kunt bereiken (namelijk een ruimte in rook zetten). Alleen doet de een dit iets beter dan de ander.

Wat ook interessant kan zijn, is een fazer. Oftewel, een rookmachine die werkt op rookmachinevloeistof, maar het effect van een hazer nabootst, namelijk het creëren van nevel.

Zelf heb ik een Antari Vivid F-1 fazer, goedkoop dingetje dat menig zaaltje hult in een lichte nevel. Ben er zeer tevreden over. Op het begin van de avond de knop op het apparaat indrukken, zodat hij constant spuit, de rest van de avond lekker met de controller bijvullen.

Comment

Ik zou als je voor een rookmachine gaat geen skytec kopen (in mijn ogen rommel) en geen martin kopen (in mijn ogen erg goed en duur, voor hetzelfde geld kan je betere kopen)

Ik zou kijken naar een antari rookmachine, hazer/fazer is ook erg leuk maar rookmachine lijkt mij belangrijker..

Wat is je budget?

Comment

Dave,

Ik zou kiezen voor de Nebula 1000.

Hij is 1000W, en ik vind het zelf een goeie rookmachine.

ik heb hem zelf ook.

Succes met kiezen ;)

Comment

Laten we eerst het budget van de TS afwachten voor we allerlei lijstjes gaan posten. ;)

Comment

er is eerook een van aztek, 1200 dacht. dat is echt een top ding met hele hooge rookoutput en niet heel duur.

Comment

Die heb ik...

Prima dingetje, pompt grote ruimtes prima vol in no time, gekocht voor €105,-

Comment

als ik jou was zou ik even door sparen voor een goed merk, zoals martin enzovoort.
                ik heb een antari rook machine van 500 watt ofzo en ik vind hem (niet al te handig) omdat ik nu nog dunne rook heb, en hij pompt niet veel de ruimte in,

ik zou als voorkeur geven: martin of een beter merk

Comment

Originally posted by Dj-scratch View Post
                  als ik jou was zou ik even door sparen voor een goed merk
                  Oh, jij hebt het budget van de TS al vernomen? Vertel...

Comment

achteraf gezien denk ik dat het beter is om eerst voor andere speakers en een lichtbrug te sparen daarna komt die rookdoos wel, ik zit te denken aan een rookmachine die max. 300 euro mag kosten.

Comment

Kan ook, Maar ik hoor dat je een paar problemen hebt met je Dimmerbalk van je T-4, en je CD speler, dus ik zou eerst zorgen dat dat goed komt ;)

Comment

die cd speler stuur ik voor de 2e keer terug voor reperatie, dat kost mij (als het goed is) niks en dat voor de dimmerbalk zal mij 0,50 cent gaan kosten :P

Comment

Originally posted by --Djdave-- View Post
                          die cd speler stuur ik voor de 2e keer terug voor reperatie, dat kost mij (als het goed is) niks en dat voor de dimmerbalk zal mij 0,50 cent gaan kosten :P
                          Je zou maar moeten hopen dat er nog gerantie op staat ;)

Comment

op de cd speler wel hoor :)
                            hij is immers verkeerd of niet gerepareert door bax-shop, niet mijn verantwoordelijkheid dus.

Comment

Laten we ons nu weer focussen over de rookmachine, wanneer dit nog doorgaat. Zoniet, dan kunnen we dit later eventueel weer oppikken.

Comment

Working...
                              X