Announcement

Collapse
No announcement yet.

oude martin mac 250

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• oude martin mac 250

heey

ik was van plan om 4 oude martin macjes te kopen (spot)
    of 6 movitec sl250 jes (spot)

welken raden jullie aan?
    of geen van bijde

(ps heeft iemand wat meer info over de martins want ik kan er niks over vinden het gaat over de oude serie nog voor dat het +je er achter kwam)

groetjes Toy

Ik heb met geen van beide ervaring, wel weet ik dat Ronny er 8 te koop heeft staan hier op het forum evt met flightcases.

Comment

Klopt ik heb nog 8 movitec sl250 spot movingheads te koop staan.

Het is niet dat wij hier niet tevreden over zijn maar meer dat we ze maar een paar keer per jaar gebruikt worden en de rest van het jaar stof staan te happen ( in de kist hahaha )

Zijn vrij snelle koppen met een erg mooie lichtopbrenst voor een 250 msd lamp. Ook zitten er verschillende gobo's in ( roterend )
      Vrij veel verschillende kleuren zodat color chasesjes vaak mooi een langs elkaar liggend gemaakt kunnen worden.
      Prisma wat ook nog eens roterend is
      Strobo functie die ook eventueel pulserend kan werken.
      Verder kan er ook gedimd worden maar dit gebruikte we eigenlijk nooit.

Wat ook een fijn voordeel is: Er worden nog steeds ( precies ) de zelfde robe koppen gemaakt en zijn dus makkelijk bij te huren en ook onderdelen zijn ( indien nodig ) vrij snel en makkelijk aan te komen.

Op een keer een pan sensortje na wat slecht contact maakte hebben we er eigenlijk nooit problemen mee en ook de ervaringen van collega's zijn altijd wel goed.

Dus als je intresse hebt ik zou zeggen doe een leuk bod en wie weet ben jij de volgende eigenaar van deze beestjes. ;)

Comment

Ik gebruik nog zeer regelmatig Movitec SL-250's. Erg leuke disco spotjes!
        Ze zijn inderdaad op elke hoek van de straat bij te huren :-)

Comment

Working...
        X