Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Ik zie hier in het systeem staan dat je de ILDA verlengkabel en de Showeditor software met USB interface inmiddels al hebt gehad, de verwachting is dat de CS400RGB deze week binnenkomt. Echter, ik kan de leverancier nu niet meer bereiken en aangezien het product bij ons vrij nieuw is kan ik je dit niet met zekerheid vertellen. Online wordt gezegd dat deze direct leverbaar is, maar dit is meestal ook onder voorbehoud. Ik ga even iemand hier de opdracht geven er achteraan te gaan, om je er daarna over terug te bellen. Dan weet je gelijk wanneer je je laser kunt verwachten!
heb inmiddels gebeld en voor de laser zou t blijkbaar in de loop va de week zijn of volgende week en morgen de software en de kabel komen op halen en als eens iets groberen programmeren
de laser zal pas eind deze week kunnen geleverd worden of begin volgend week;
het programma ga ik morgen na het werk op halen samen met de ilda kabel en morgenavond al eens proberen show te programmeren
Vandaag was ik met mijn laser bezig op een fuif en er was nog iemand aanwezig die hele dagen met lasers bezig is. Hij zag mijn laser aan het werk en dacht dat het een 50mW laser is terwijl het de CS400G is van laserworld die min 300 en max 400 mW zou moeten zijn... we hebben er een andere laser van 400mW groen naast gezet en door deze werd de zaal bijna volledig groen. terwijl dit bij mijn laser totaal het geval niet was. Deze laser is 3 maand oud en slecht 4/5 keer gebruikt geweest.
Hierna hebben we de behuizing eens open gemaakt om naar de diode te kijken wat er opstond. Blijkt er dus helemaal niets op de staan... Nochtans las ik op het forum dat laserworld er geen te lage diodes meer in zou steken...
Nu vraag ik mij af wat ik hiermee moet aanvangen.
Tja, over Laserworld (en hun output) gaan een hele hoop slechte verhalen rond + de youtube filmpjes waarin de output word gecontroleerd maakt in mijn ogen Laserworld een ontzettend slecht merk. Dat gevoel word ook alleen maar versterkt door de argumenten en feiten over deze lasers in een ander forum van JeroenVDV.
Tja, over Laserworld (en hun output) gaan een hele hoop slechte verhalen rond + de youtube filmpjes waarin de output word gecontroleerd maakt in mijn ogen Laserworld een ontzettend slecht merk. Dat gevoel word ook alleen maar versterkt door de argumenten en feiten over deze lasers in een ander forum van JeroenVDV.
Waar heb je hem gekocht? Bij bax-shop?
Jep bij bax-shop en ik stuurde nog speciaal een mailtje om te vragen of er nog problemen waren met de output omdat ik hier ook van wist en gelezen had dat de problemen zouden opgelost zijn... En het antwoord op de mail bevestigde ook dat die problemen van de baan zouden zijn. Dit is dus niet het geval.
Kan ik hier iets aan doen of mag ik de hoop laten varen? Ik heb echt geen zin in een of andere rechtzaak of om naar zwitserland te gaan ofzo.
Zou niet mogen, ik heb intern even een mail gestuurd. Hier zal spoedig reactie op komen.
Naar laserworld zelf dan? Ik had op dit forum nog al eens iemand gelezen met dit probleem en de CEO van laserworld wou dat hij naar zwitserland ging komen voor daar te gaan meten... En alvast bedankt voor de moeite;)
Volgens mij was die persoon zijn reactie van 50mW iets te laag geschat maar veel meer dan 100/200mW zal het echt niet zijn. Wat toch een pak minder is dan 300/400mW. En wat het dus nog verdachter maakt is dat er dus geen label op de diode kleeft. We kunnen niet de volledige diode zien zitten maar aan de linker en bovenkant is er zeker niets tezien. Misschien hebben ze deze er af gehaald om minder snel door de mand te vallen?
een vraagje over de muziekgestuurde modus bij lasers.
Als je 2 dezelfde lasers hebt, en je zet ze op muziekgestuurd,
kun je er dan voor zorgen dat de lasers exact hetzelfde laten zien zeg maar?
Bijvoorbeeld dmv DMX kabel?
Comment