Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
als je met sturing via ILDA aan de gang wil kun je mischien beter eerst wat meer leren over de manier waarop het werkt. Goede dongles voor ilda (pangolin bijvoorbeeld) zijn erg duur maar werken heel simpel. Je kunt programeren wat je wilt en dat in verschillende kleuren;)
alles komt va laserworld,programma,t bakje dat het usb signaal omzet na de stekker en de kabel,hj vind da bakje wel maar voor de live moet ge ook zo'n blauw usb stickje en dat zou ook programmatje moeten inzitten ma deze vind hij niet
heb het probleem gevonden (denk ik toch :) ) heb het program vandaag eens op mij pa zijn laptop gezet en werkt onmiddelijk erop. nu voor zorgen dat het op de mijne werkt :)
heb die demo live versie ook al is geprobeerd en vind ik persoonlijk ook gemakkelijk in te stellen
Ik zou mij graag een RGB laserprojector kopen maar ik vind nergens wat de verhoudingen moeten zijn tussen rood groen en blauw om je volle vermogen voor wit te kunnen gebruiken.
Ik heb al gelezen 4:1:1 (RGB) ook heb ik al gelezen 4:1:2 (RGB)
Kan iemand mij hierbij helpen?
Comment