Originally posted by Paradise
Originally posted by Paradise
Natuurlijk zijn er veiligere manieren om lasers te gebruiken en te verkopen, maar als je het helemaal dicht gaat timmeren wil niemand ze meer hebben. Dan is dus niet alleen de detailhandel die eronder lijdt, maar ook de groothandels, China en erger nog: de grote festivals die hier mee omgaan. Ik ben zelf van mening dat een laser best verkocht mag worden, je loopt hier echt niet snel (permanente) oogschade mee op. Ik heb meerdere malen in lasers gekeken, maar de laserdiode beweegt in effecten meestal zo snel dat je hier weinig tot geen last van hebt. Als je een Laserworld laser in je gezicht krijgt van 37W zeg ik oke, aan een pleister heb je niet genoeg, maar zolang je de diode snel laat bewegen zul je er niet veel last van hebben. Met laserpointers is het anders, die zouden echt verboden moeten worden. Maakt niet uit of het 0.0001mW is of 150mW, alles is teveel. Laserpointers bewegen immers niet, dus hierbij krijg je veel sneller last van lastpakken die in iemands ogen schijnt. Afschieten.
Comment