Announcement

Collapse
No announcement yet.

Laser

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Meegenomen naar hier. Voortaan graag eerst even de zoekmachine gebruiken om te zien of er al een soortgelijk topic loopt voor je vraag. Dat houdt de informatie centraal en overzichtelijk.

Comment

Bram weet jij wel zeker dat jij de persoon bent om dit soort dingen te zeggen. Dit valt me al vaker op en het wekt zelfs irritatie. Je reageert op dingen waar je helemaal niets vanaf weet. Ook nu weer voorzie je iemand van valse informatie.

Als je plus minus 1000 euro besteed aan een laser zou ik absoluut niet voor laserworld gaan. Laserworld is een bedrijf dat slechte service levert. Daarnaast is de kwaliteit van de diodes+optiek dermate slecht dat er buiten de laser waardes worden gemeten die totaal niet overeenkomen met de opgegeven specs. Een voorbeeld is een 300mW groene laser, waarbij er daadwerkelijk maar 100mW buiten de laser werd opgemeten.

Ik heb zelf ook een laserworld laser. Deze heeft echter 1/5 gekost van wat jij wilt besteden. Ik heb ook de jb-systems en dan voel je wat een verschil in kwaliteit er bestaat.

Comment

En vergeet absoluut niet wat voor laser je in huis haalt, lees dit topic goed door!

Hoe wil je je laser gaan aansturen?

Comment

gebruik de laser altijd op veilig afstand en schijnt zoveel mogelijk boven t publiek is heel uitzonderlijk dat dit niet gebeurd.

zijn er nog andere goeie merken qua lasers?

en op de vraag welk qua programma is te zien welke het word,wss phoenix of dergelijk laser programma

Comment

Mijn vraag is; Voor wat voor toepassing ga je de laser gebruiken?

Comment

voor middelgrote fuifen vooral

Comment

Middelgroot is een ruim begrip. Erg ruim. Is dat een loods met 1000 mensen, een schoolfeestje į 250 man? Wees iets duidelijker en concreter.

Comment

voor in feestzalen waar tot 400pers aanwezig zijn

Comment

Originally posted by stevendr View Post
                    gebruik de laser altijd op veilig afstand en schijnt zoveel mogelijk boven t publiek is heel uitzonderlijk dat dit niet gebeurd.

zijn er nog andere goeie merken qua lasers?

en op de vraag welk qua programma is te zien welke het word,wss phoenix of dergelijk laser programma
                    Ooit eerder met (zware) lasers gewerkt?

Eerder zones ingesteld?

En wie bedient de laser? Heeft deze persoon ervaring en houd deze in zijn eentje de lasers in de gaten?

Comment

heb al met lasers gewerkt

en op de fuifen doe ik enkel het licht niks anders

Comment

Ervaring heb ik er niet echt mee, maar ik heb Laserworld ingevoerd dus weet er wel ķets van af (mag ik hopen :p)

De Revolution serie is de grote broer als de Club serie, en de RGBV lasers zijn ook nog maar net geļntroduceerd. Het zijn allebei kwalitatief goede lasers (anders zouden ze niet in onze webshop staan). Wat een voordeel is van de Club serie die je noemde is dat je daarmee een volledig grafische projector krijgt, dus in alle kleuren. De RGY laser heeft enkel rood en groen (die je kan combineren naar geel).
                        Bij de Revolution krijg je overigens ook een gratis flightcase.
                        Last edited by Patrick Godschalk; Monday-05-10-2009, 12:06.

Comment

mij vorige laser was een RGY maar enkel met voorgeprogrammeerde tekeningen en zou graag bij deze nieuwe zelf ook tekeningen kunnen maken enzo en ook in meer kleuren

Comment

Originally posted by Patrick View Post
                            Ervaring heb ik er niet echt mee, maar ik heb Laserworld ingevoerd dus weet er wel ķets van af (mag ik hopen :p)

Het zijn allebei kwalitatief goede lasers (anders zouden ze niet in onze webshop staan).
                            Kennenlijk weet je er niet genoeg vanaf, want Laserworld is absoluut geen goed en betrouwbaar merk.

Big dipper lasers zijn ook China lasers maar van betere kwaliteit. Wellicht daar naar uitwijken?

Comment

Roderickk, ben je naief of wil je gewoon niet geloven dat bijna alles uit China komt? Waar denk je dat een Pioneer in elkaar geschroefd wordt? Niet in Nederland hoor! Er zijn slechts weinig merken die hun productie-afdeling niet in China hebben, een voorbeeld is RCF. Dat komt uit Italiė.

Ik heb zelf nog nooit met Laserworld lasers gewerkt, maar mag ik vragen waarom Laserworld slecht is? Waarop baseer je dat?

Comment

roderickk, als iets een slecht product is, verkopen wij het niet. Nu ja, beter gezegd, als iets een slechte prijs/kwaliteitverhouding heeft. Natuurlijk kun je Skytronic producten niet vergelijken met Pioneer o.i.d. maar dat valt ook te verwachten met het prijsverschil.

De meeste producten die wij verkopen komen uit China, Thailand, Taiwan en dergelijke. In de UDG headphone bag die ik nu naast me heb liggen staat vrolijk "MADE IN THAILAND". De Technics RP-DJ 1210 naast me staat ook "MADE IN JAPAN" op. Van beide ga je mij niet vertellen dat dit slechte producten zijn. Land van herkomst maakt niet uit, de grondstoffen wel! En door de relatief lagere loonkosten in dergelijke landen blijft er meer geld over voor grondstoffen, dus kwalitatief betere producten.

Om terug te komen op stevendr, zowel de Club als de Revolution laser die je noemde bieden ondersteuning voor ILDA. Tekeningen zou je kunnen maken met een compitabele ILDA-sturing. Software van Laserworld die wij verkopen zijn Showeditor 2009, Phoenix Live en Phoenix Pro 3.0. Als je al Showeditor 2007 of 2008 hebt kun je gratis upgraden naar 2009!

Comment

Working...
                                X