Ronnie, je hebt weer eens gelijk over Daslight. Niet aan beginnen... Service is daar echt een nul. Ik heb jaren met Daslight gewerkt maar op de beurs in Frankfurt volgende week vrijdag ga ik toch echt een alternatief vinden! Waarschijnlijk gaat het cuelux pro worden. Een uitgebreidere versie van cuelux. Het programma wordt in Frankfurt op de markt gebracht. Veel is er nog niet over bekend. Cuelux is het programma wat je zoekt. Heeft alleen geen visualiser in het pakket. Zodra de dongel van cuelux is aangesloten, stuurt cuelux een ArtNet signaal uit, een "digitaal" DMX signaal welke door vele visualizers kan worden ontvangen. De meeste zijn wel betaald, maar tot nog toe heb ik geen ervaring met externe visualizers. Dit omdat Daslight er wel een heeft. Maar Daslight is echt weggegooid geld. Mocht je toch voor Daslight gaan, pak dan niet de 128 versie, want daar zitten heel wat beperkingen aan... Gewoon een stapje meer.
De goede raad van mij en Ronny (en waarschijnlijk ook anderen hier): gewoon cuelux nemen...
De goede raad van mij en Ronny (en waarschijnlijk ook anderen hier): gewoon cuelux nemen...
Comment