Announcement

Collapse
No announcement yet.

Roll of Scan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Roll of Scan?

Ik wil 2 led scanners kopen.
    Maar nu twijfel ik tussen de
    American DJ Revo Roll LED scanner en de American DJ Revo Scan LED scanner.

Wat is volgens jullie de beste keus?

Ligt aan je andere apparatuur. Een normale scan is minder druk dan een barrel scanner. (Ligt er uiteraard ook aan hoe je ze programmeert). Barrel scanners zijn leuk als effect tussen een stuk of 4 normale scanners, vind ik dan persoonlijk.

Comment

Hm, ik denk dat ik voor de scanner ga.
      Omdat het zoiezo al led is waardoor het opvalt.
      En het anders wel een totaal ander effect geeft.

Comment

Persoonlijk zou ik gezien de scanners die je aan wil schaffen eerder voor de Roller gaan. De REVO LED Scan is vrij eentonig. Maar wat Rick al aangeeft kijk naar de combinatie waar in je het gaat toepassen.

Comment

American DJ Revo Scan LED scanner

hallo met rene. ik heb een vraag
          ik heb zinskort 2 American DJ Revo Scan LED scanner gekocht, en mijn engels is niet echt al te best, dus mijn vraag is, kan iemand mij uitleggen stap voor stap hoe ik dit in kan stellen voor dmx.

Comment

ik heb het gelezen, maar ik bedoel hoe en wat moet ik instellen op de display van de American DJ Revo Scan LED scanner

Comment

RTFM...

Moeten wij nu de handleiding gaan vertalen? Ik zou als ik jou was maar gewoon goed gaan oefenen, desnoods je Engels leraar om hulp vragen want je zult wel vaker je Engels nodig gaan hebben..

Comment

Translate.google.nl ? Kijken of je daar je PDF in kan plakken en anders het engels over typen en laten vertalen. Grammatica zal niet precies kloppen maar je weet wel wat er ongeveer staat.

Succes!

Comment

Originally posted by George View Post
                  Translate.google.nl ? Kijken of je daar je PDF in kan plakken en anders het engels over typen en laten vertalen. Grammatica zal niet precies kloppen maar je weet wel wat er ongeveer staat.

Succes!
                  Zal niet lukken, jij mag raden wat Google translation/babelfish/andere vertalers met woorden zoals chase en scene doet...(Ja, die worden ook vertaald).

Bovendien waarom handleiding vertalen van producten die toch geheel Engels zijn (scan zelf, service center, termen)?

Enige wat een mogelijkheid is een Nederlandse handleiding geven, die worden wel gemaakt maar alleen voor de grotere producten. Dus of opzoek naar meer Engelse kennis of opzoek naar iemand die je handleiding voor je wilt gaan vertalen (met oog op de toekomst zou ik het wel weten..)

Comment

ik snap ook niet altijd de hele zinnen maar kan me goed redden...

Vaak kun je in de tekst al wel herkennen op welk knopje je moet drukken... http://www.americandj.com/pdffiles/revo-scan-led.pdf (pagina 4 rechtsbovenin, makkelijker kan volgens mij echt niet...)

Maar goed, omdat ik niets te doen heb verder zullen we maar zeggen:

klik net zo lang op menu up / menu down totdat je ADDR ziet op je display
                    Klik op enter
                    klik net zo lang up menu up / menu down totdat je het gewenste kanaal op het schermpje ziet.
                    Klik op enter
                    Last edited by rick1993; Wednesday-04-11-2009, 15:38. Reason: kromme zin

Comment

Rustig, we doen weer lief! Je weet niet hoe oud de TS is, natuurlijk is het zo dat je jezelf zonder Engels niet zo goed zult kunnen redden, maar een paar jaar geleden kon ik ook nog niet zo goed met handleidingen overweg. Wat je moet weten is al aangegeven door Rick1993, maar hier nog een kleine verduidelijking waarbij ik aanneem dat je het stuk over DMX op het forum hebt gelezen!

ADDR - DMX-adres instellen.
                      1. Tik op de MENU, omhoog of omlaag knop totdat "ADDR" wordt weergegeven, druk op ENTER.
                      2. Een getal tussen 1-512 wordt weergegeven en knippert. Druk op de UP-of DOWN-knoppen om het gewenste adres te vinden. Het gewenste adres kun je dus ook vinden op het forum, op de DMX pagina. Druk vervolgens op ENTER om de gewenste DMX-adres vast te zetten.

Comment

Ik vind de roller beter kwa licht opbrengst. Bij de scanner is het gewoon een spiegeltje, en bij de roller allemaal losse spiegels.

Comment

oftewel meer stralen door de zaal waardoor je er juist minder van gaat zien. Een punt licht heeft veel meer licht op die ene plek dan wanneer het verspreid moet worden.

Comment

Plus, wanneer je een setje barrel scans toepast heb je in een mum van tijd zo'n 20 stralen tegelijkertijd door de zaal, dit kan al snel erg druk overkomen in je show en dat is redelijk zonde.

Comment

Working...
                            X