Announcement

Collapse
No announcement yet.

Roll of Scan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Rick View Post
    Plus, wanneer je een setje barrel scans toepast heb je in een mum van tijd zo'n 20 stralen tegelijkertijd door de zaal, dit kan al snel erg druk overkomen in je show en dat is redelijk zonde.
    Bovendien kan je er later niks mee, je kan je beam nergens op richten (alleen handig dus als je een drukke show wil met weinig apparatuur

Comment

Dat is wel waar, Barren scans, zijn heel druk (maar ik vind het effect wel nice. Maar spiegeltjes kan je overal op richten.. !

Comment

Ik vind ze allebei wel mooi,maar zou persoonlijk toch kiesen voor de gewone en niet voor de roller.Maar dan minimaal twee voor het leukste effect. gr henk

Comment

Ik vind een Martin Wizard een geweldig effect en die kan toch heel rustig zijn.... Het is maar net hoe je het programeert

Comment

Martin Wizzard kan inderdaad een heel rustig effect geven. Als je bijvoorbeeld ook kijkt in Vlissingen bij cafe Popeye daar bestaat de lichtshow op de begane grond ook voornamelijk uit een Martin Acrobat welk heel rustig een spiegelbolachtig effect geeft en pas los echt los gelaten wordt bij de echte feestavond ;-).

Verder ingaande op de Revo LED-scan hiermee kan je natuurlijk je bundel wel op één punt richten maar je kan er geen cirkel/open- effect mee bereiken dus het echt uitlichten van spiegelbollen e.d. is niet aan de orde.

Comment

Working...
            X