Announcement

Collapse
No announcement yet.

Informatie gezocht: Martin Mania SCX 600

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Informatie gezocht: Martin Mania SCX 600

Wie heeft er ervaring met de Martin Mania SCX 600 DMX?

Heeft iemand hem? Wat vinden jullie ervan?
    Ik wil hier 2 van kopen maar wel eerst even goed weten wat ik koop.
    Ohja, ik heb het hele internet al doorgelezen.";)

Ik heb er meerdere malen mee gewerkt. De optiek is gewoon prima, maar wat ik mis is een gasontladingslamp. Dit zou de kleuren veel meer ten goede komen.

Comment

Ik heb er nu een gekocht!

Comment

Prima, graag zien we je gebruikerservaringen in dit topic verschijnen. :D

Comment

Ik heb hem nu binnen.
          Er zat helaas nog geen kabel bij en voeding enzo. dus heb vanmiddag even gebeld en ze zouden het sturen.
          Helaas zie ik nu pas dat de hele spiegel kop stuk is!
          Dus het hele stuk wat beweegt zal ik maar zeggen

Dus daar moet ik morgen dan maar weer over bellen.
          Even voor de duidelijkheid het ging hier wel om een b-stock, maar het product zou in orde moeten zijn.
          Last edited by Muchunl; Tuesday-23-06-2009, 19:22.

Comment

Het kan natuurlijk zo zijn dat TNT aan het jongleren is geweest met je scannertje... Even een belletje doen, dan wordt het vast opgelost.

Comment

hè ik baal echt even..

Nu ik hem even kan testen met een voeding die ik toevallig nog in huis had blijkt dat hij waarschijnlijk nog meer stuk is dan ik dacht.

Er is ook een gobo die niet meer echt super draait, hij blijft soms hangen.
              De scanner spiegel is gebroken en zo erg verborgen dat hij nu soms krast tegen het apparaat zelf.

Ik vrees dat ik deze terug moet sturen dan, maar ik denk niet dat ik een andere kan krijgen :(

Maarja ik bel morgen wel even.
              hoop dat er nog wat geregeld kan worden want hij is wel super gaaf!!!
              Last edited by Muchunl; Tuesday-23-06-2009, 19:31.

Comment

Mijn vermoedens over het TNT-jongleren wordt wel wat groter. De hele scan valt ongeveer uit elkaar en dat zou niet mogen bij een Martin scannertje (die o.a. bekend staan om hun kwalitatieve bouw). Deze zou een normaal transport prima moeten overleven.

Comment

Het was natuurlijk een b-stock en hij zat dus niet zo heel goed verpakt.
                  (los in een dos met wat luchtzakjes erbij. en een klein doosje met een zware haak erin.)

Comment

Dat is helaas het nadeel van B-stock, het originele piepschuim is weg.
                    Maar de luchtzakken hadden de 'normale' schokken prima moeten kunnen absorberen.
                    Ik zou even contact opnemen met Bax-shop voor een passende oplossing.

Comment

Als goed is zijn namelijk de pakketten verzekerd van de tnt

Comment

Working...
                      X