Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat zou jij doen? KLS 801 of KLS 2001

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

De sls 7 past toch niet onder een truss. Is te groot voor de meeste standaard 3 hoek truss.

En deze gaat het volgens mij ook niet worden als je hem onder de truss ( 3 hoek ) wil leggen. In ieder geval niet erin.

Verder zijn we wel enorm te spreken over de sls 7. Enorm fel en mooie kleuren mening. Wij doen het daarom meestal precies andersom. De par erboven op. Dus met een g-haak erboven klemmen. Dan de par naar beneden laten schijnen en tadaaa. Zelfde resultaat maar nu kan het niet zomaar mis gaan.

Comment

En in 4kante truss? Een adj mega tri flat par heeft ruim 1,5 tot 2cm over in hoogte. Wel met halve eitjes met als spacer een maatje van 2,5cm...

Comment

Graag back ontopic!

Comment

Kan iemand mij helpen? Ik heb bij mijn dealer om vergelijkingsmateriaal gevragen. Hij heeft de Showtec: http://www.bax-shop.nl/complete-led-...t-details.html

Is volgens hem bijna hetzelfde als de KLS-801. Maar dan wordt het gewoon een kls-801 ipv van de showtec.

En hij laat nu voor mij de KLS 2001 komen.
          De KLS-2001 gaat een stap verder dan alle voorgaande KLS-systemen. Met de komst van QCL-techniek (Quad LED) wordt een extra kleurenspectrum geopend. En bij de KLS-2001 is dat in twee varianten aanwezig!

Wat zal ik doen? Ik wil het zowiezo even met eigen ogen zien. Maar wat zou jij doen?

Comment

Ga je de Amber en wit kleuren nodig hebben? Zo ja, voor de KLS 2001 gaan. Zo niet, voor de KLS-801 gaan.

Comment

Als eerste. Hoe wil je iets gaan vergelijken wat bijna het zelfde is?

Dan het tweede. Er zijn hier duidelijke omschrijvingen welke waar het meest voor geschikt is en wat de voor en nadelen zijn per type spot. Kies je belangrijkste eigenschappen en dus waar je ze voor gebruikt en klaar. Wij kunnen niet jou volgorde gaan bepalen van dit is belangrijk en dat minder en hier ga ik ze voor gebruiken.

Enne ten derde. Waarom hier advies en daar kopen? Dan zou ik zeggen laat je ook daar informeren. Je vraagt ook niet in de ah welke melk moet ik hebben om vervolgens naar de jumbo te gaan.

Comment

Ik snap wat je bedoeld, ik denk zelf ook dat er degelijk wel een verschil in zit tussen de Showtec en de KLS, maar de dealer zegt van niet.

Dan het 2de punt: Ja, dat weet ik maar het ging me meer om wat is het verschil van de 2 leds precies? wat zijn jullie meningen/ervaringen daarover/mee? is het zijn prijs waard(KLS 2001)?

Ten derde: dat klopt! Maar ik bestel de meest belangrijke dingen bij mijn eigen dealer en de wat minder belangrijkere dingen bij Bax-shop. Anders zou ik voor een vraag elke keer naar Goes moeten. of voor garantie of iets dergelijks, 100.000 redenen.
                Last edited by DjRRRenetjuh; Thursday-31-01-2013, 23:02.

Comment

Working...
                X