dat ezeltje van mij is eigenlijk heel simpel:
ik had zoals ook in mijn eerste post staat ook de ogen op een macbook pro en RMX 1000 staan
omdat ik binnenkort(zo snel mogelijk) wil overstappen naar traktor, en daar genoeg effecten vind opzitten(voor de komende tijd) heb ik 650 euro alvast extra voor verlichting
verder gebruik ik nu een samsung NP-R519 voor VDJ ik wou dus dan de samsung voor de RMX 1000 gebruiken en dan wou ik een apple erbij kopen voor traktor
maar geen RMX 1000 betekent ook geen macbook pro
maar ik wil wel wat geld overhouden voor mijn apple in de toekomst
begrijp je?
verder vindt ik led parren nou niet echt mooie lichteffecten en eigenlijk wil ik gelijk 4 scanners een rookmachine lazer een draaiende bol die lichtverspreid effect(American dj sunray tri-led dmx) en misschien nog een extra effect
maarja dat extra effect heb ik nog niet gevonden
verder moet nog aan mijn lijstje een spot met dmx toegevoegd worden
en ik had nog een vraag: heb ik een laptop nodig voor DMX besturing?
de dingen waar ik nu nog naar op zoek ben:
een par 30 met DMX,
welke scanner de beste prijs/kwaliteit verhouding heeft:
(American dj comscan led scanner 175 euro
OF:Eurolite TSL-200 LED scanner 199 euro
OF:Eurolite TSL-100 20W LED scanner 193 euro),
welke dmx controller ik nodig heb,
welke XLR kabels ik nodig heb en hoeveel,
welke rookvloeistof het beste is wegens rommel en of geurvloeistof geen sporen resten etc. achterlaat?
antwoordt op mijn vraag: is het zo dat ik met zo'n DMX controller het op kan nemen dan bijvoorbeeld met nummer een deel 1 afspelen en dan deel 2 tijdens de overgang en dan deel 3 op nummer 2 en zo doorgaan? (hoop dat het te begrijpen is?)
een extra effect
dank jullie wel
ik had zoals ook in mijn eerste post staat ook de ogen op een macbook pro en RMX 1000 staan
omdat ik binnenkort(zo snel mogelijk) wil overstappen naar traktor, en daar genoeg effecten vind opzitten(voor de komende tijd) heb ik 650 euro alvast extra voor verlichting
verder gebruik ik nu een samsung NP-R519 voor VDJ ik wou dus dan de samsung voor de RMX 1000 gebruiken en dan wou ik een apple erbij kopen voor traktor
maar geen RMX 1000 betekent ook geen macbook pro
maar ik wil wel wat geld overhouden voor mijn apple in de toekomst
begrijp je?
verder vindt ik led parren nou niet echt mooie lichteffecten en eigenlijk wil ik gelijk 4 scanners een rookmachine lazer een draaiende bol die lichtverspreid effect(American dj sunray tri-led dmx) en misschien nog een extra effect
maarja dat extra effect heb ik nog niet gevonden
verder moet nog aan mijn lijstje een spot met dmx toegevoegd worden
en ik had nog een vraag: heb ik een laptop nodig voor DMX besturing?
de dingen waar ik nu nog naar op zoek ben:
een par 30 met DMX,
welke scanner de beste prijs/kwaliteit verhouding heeft:
(American dj comscan led scanner 175 euro
OF:Eurolite TSL-200 LED scanner 199 euro
OF:Eurolite TSL-100 20W LED scanner 193 euro),
welke dmx controller ik nodig heb,
welke XLR kabels ik nodig heb en hoeveel,
welke rookvloeistof het beste is wegens rommel en of geurvloeistof geen sporen resten etc. achterlaat?
antwoordt op mijn vraag: is het zo dat ik met zo'n DMX controller het op kan nemen dan bijvoorbeeld met nummer een deel 1 afspelen en dan deel 2 tijdens de overgang en dan deel 3 op nummer 2 en zo doorgaan? (hoop dat het te begrijpen is?)
een extra effect
dank jullie wel
Comment