Announcement

Collapse
No announcement yet.

horror thema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• horror thema

Hallo,

Ik heb al aardig wat over thema feesten gelezen. Maar nog niks over een horror thema.
    Ik heb 11 showtec ledparren, 4 madscans, 2 barral scans ( madstar) en een rook machinne.
    De rook zorgtwel voor het spooky effect, maar wat kan ik met de andere effecten doen? Heel de avond op rood is ook zoo saai.

Ik hoop dat jullie mee kunnen denken met orginele effecten en andere dingen die ik mischien bij de organisatie kan spuien :p

Alvast bedankt
    Gr Robbert-Jan

ik mis stroboscopen, massa's stroboscopen =D (let wel op voor mensen met epilepsie ;) ). Verder zou ik gewoon niet te veel licht maken.

Comment

Hoe kan je het danssfeertje er dan toch suptiel door heen krijgen?
      Het walibi fright nights effect is leuk maar dansen zal men niet snel doen in die sfeer? Denk ik
      De parren kunnen ook stroben dus ik gaa eens kijken wat ik daar mee kan doen

Comment

misschien wat decoratieve objecten / figuranten uilichten met enkele parren (de kleurverandering heeft volgens mij wel iets spooky ;) ) en dan met de effecten en overige parren zorgen voor verlicting op de dansvloer.

Comment

Ik zou her en der wat decoratieve skeletten/zombies neerzetten en je parren gebruiken om die uit te lichten langs de onderzijde. Dan kun je dat als basislicht aanhouden in principe.

Comment

En denk aan meer dan de hele avond rood. Ook donkerblauw, donkergroen en verschillende combinatie's kunnen kunnen spooky zijn. Met flikkerend rood en een beejte oranje kan je wellicht vuur/hel creëren.

Comment

Bedankt voor de tips! Ik heb weer wat inspiratie!

Comment

Working...
              X