Announcement

Collapse
No announcement yet.

ADJ Flash Shot DMX probleem

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ADJ Flash Shot DMX probleem

Ben al enkele uren aan het proberen de American DJ Flash Shot DMX in mijn bestaande set te plaatsen.

Ik gebruik Daslight.

Zodra ik de strobe in de keten hang via DMX beginnen een aantal LED Pars van kleur te veranderen. De Strobe zelf lijkt niet over te schakelen naar DMX en blijft manueel te bedienen.

Ik heb de Dips al een aantal keren gecheckt en die staan OK.
    Verder al eens alleen de strobe in een nieuw project, maar ook dat werkt niet.
    de Strobe samen met 1 andere LED par, doet de par van kleur veranderen maar de Strobe lijkt niet aan te sturen te zijn.

Laptop / Daslight herstarten geeft zelfde resultaat. Verlichting set van de stroom halen idem.

Iemand een goed idee?

Wilde gok: wat gebeurt er als je dipswitch 10 op de Flash Shot omschakelt?

Comment

Originally posted by Bureau Feestbeest View Post
      Wilde gok: wat gebeurt er als je dipswitch 10 op de Flash Shot omschakelt?
      Dan doet hij niets meer.

Maar ben er ondertussen achter.

Hij hangt tussen de andere toestellen en daar moeten de dips omhoog om te activeren. Bij deze is het net andersom. Ik zat een beetje in het duister te werken. Net de zaklamp en ladder er maar eens bij genomen en zie net een klein pijltje staan :)

Opgelost dus. Thnx

Comment

Ligt er maar aan hoe om je lamp hangt ;)

Comment

Mooi dat het is opgelost. Goed leermoment, gebeurt je niet nog een keer.

Comment

Working...
          X