Announcement

Collapse
No announcement yet.

Beamz Themis laser

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beamz Themis laser

Ik heb nog een ongebruikte laser liggen, de beams Themis lazer (rood/blauw)
    Nu wilde ik deze eens aan de tand voelen om te zien of het wat is maar ik krijg hem niet werkende op dmx?
    In cuelux zie je bij adres hoe de dipswitch moeten staan en dat heb ik zoe gezet maar ze werken nog stand alone.
    Daar ik de handleiding niet meer kan vinden zoek ik die dus op het net maar deze is blijkbaar niet te vinden?

Cuelux laat de volgende dipswitch zien 1 t.e.m 6 op off 7 en 8 op on en 9 en 10 op off
    Als ik het zo instel dan blijft hij op stand alone werken, dus klopt er iets niet met de dmx?
    Last edited by Mol; Saturday-09-02-2013, 20:13.

hey,

Omhoog of omlaag hoeft niet veel te zeggen, aan of uit zegt meer. Misschien moeten ze andersom?
    Of is de laatste de 10e switch dacht ik misschien de standalone mode?

Succes met het werkend krijgen!

Comment

Ik heb ze al andersom gezet, zonder reslultaat.
      In het venstertje in cuelux waar je de laser moet selecteren om hem te kunnen sturen staat er off?
      Ik kan enkel de 4 gobo's selecteren en ik zie ze ook veranderen in het venstertje maar daar blijft het bij.
      Maar zonder handleiding is het gokken uiteraard en op internet is er ook geen handleiding te vinden, ik ben er al heel de dag mee bezig en ik denk dat het ding naar zolder zal verdwijnen.

Comment

Werkt hij wel met een andere dmx controller?
        Of kijk eens naar de dmx pin indeling ik had ooit een keer een controler waarvan 2 Polen andersom zaten

Comment

Working...
        X