Announcement

Collapse
No announcement yet.

voeding dmx-controller

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voeding dmx-controller

Vandaag mijn DMX-controller (chauvet obey 10) willen programeren en toen ik goed en wel wou beginnen, vielen alle lampjes uit (hij viel uit met andere woorden). Ik heb in verschillende stopcontacten (op verschillende groepen) geprobeerd, maar niets werkte.

Wat was er aangesloten op controller:
    - 2 x showtec showbar 4
    - 1 x ibiza las tub 200R
    - 1 x HQ power arazu II barrel scanner

Zou het er kunnen aan liggen dat ik eerder per ongeluk een ander circuit overbelaste? (en daarna terug netjes alles stroom verdeeld heb, en de zekering terug heb aangezet)
    Het vreemde is dat op alle stocontacten die ik geprobeerd heb, andere toestellen wel werkten. Het gebouw is maar een dikke 4 jaar oud, dus alle bedradining is nog netjes in orde (zou toch zo moeten zijn).

Iemand die me kan helpen? of is de controller binnen steken de enige optie? (ik zou morgen namiddag wel graag de controller gebruiken als dat mogelijk zou zijn)

Waarschijnlijk een van deze dingen (zou ik denken): De zekering, voeding kapot of het moederbord(meestal doorgebrand). Allen van de tafel zelf.
    Last edited by DjRRRenetjuh; Thursday-14-02-2013, 01:40.

Comment

een wat zou dan aan de oorzaak kunnen liggen? (dat ik toch weet waar ik de volgende keer moet op letten)

Comment

Working...
      X