Announcement

Collapse
No announcement yet.

Moving heads

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik heb die problemen nooit gehad met de martin spots, maarja wij verhuurde het spul ook niet los en het werd alleen bedient door ervaren techninci.

Comment

@Ronnie, dan delen wij dezelfde ervaringen. Inderdaad hebben wij vaak een fbet of pan sensor error. Een keer een tandwiel moeten vervangen maar verder nooit echte problemen mee gehad.
      @TS, De tegenhanger van de 250 zal je dan ook vast niet teleurstellen. Veel succes met de keuze!

Comment

Deze zijn ook extreem goedkoop (ik denk alleen dat dan de quaiteid enzo wat minder is) http://www.bax-shop.nl/led-movinghea...t-details.html

Comment

Is er ook een prijsvraag of zo zoiets had ik gelezen.

mvg licht en geluid fan

Comment

Hij ziet er ook niet uit ;-).

Maar met 14 watt RGB is hij leuk voor op je slaapkamer of voor hele kleine kindershows.

Je zal minimaal 40 watt aan witte leds moeten hebben (met kleuren filters) of 90 watt aan RGB LEDs.
            Maar dat is wel echt minimaal. Tenminste wel als je in de buurt wil komen van een 250watt.
            Maar ik zat te kijken naar 90Watt LED. Maar ben erg huiverig voor al die LED spots. De technologie staat nog in de kinderschoenen. Niemand weet nog wat de spots op lange termijn gaan doen.

Comment

Working...
            X