Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hoe krijg ik het voor elkaar dat mijn ayra oso 240b meerdere chases tegelijk runt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe krijg ik het voor elkaar dat mijn ayra oso 240b meerdere chases tegelijk runt

Ik heb nadat bleek dat mijn oude dmx controller niet geheel juist werkte een nieuwe ontvangen van bax. Super service. Nu dacht ik het voor elkaar te hebben maar helaas. Ik heb scènes geprogrammeerd in verschillende banks voor mijn ledparren en mijn movingheads. Nu heb ik 3 chases. 1 voor de movingheads en de 2 andere voor 4 ledparren. In de beschrijving staat dat je de AUTO/DEL knop ingedrukt moet houden en dan een voor een de chases moet selecteren zodat ze tegelijk afspelen. Dit werkt dus niet. Is er misschien nog een andere handeling die verricht moet worden voordat er meerdere chases tegelijk afgespeeld worden?

Groetjes Youri.

Dat is een goeie, ik krijg het ook niet voor elkaar.
    Ik heb een Ayra ComPar Kit 2 en een American DJ Quad Gem aangesloten op de 240b. Omdat er standaard in de Quad gem geen mooie programma's aanwezig zijn heb ik deze zelf in de 240b gezet en laat ik ze in diverse chases op de maat van de muziek lopen. Om dan ook de Compar tegelijkertijd aan te sturen gaat erg lastig. Deze wil ook onder chases instellen maar het lukt me dan niet om beide apparaten tegelijkertijd aan te sturen.
    Post is al wel al een jaar oud, maar misschien dat iemand een oplossing weet? Of toch een 2e aanschaffen?

Comment

Niemand?

Comment

Voor zover ik weet ( heb een zelfde van een ander merk ) is dit niet mogelijk.

Als ik het goed heb kan je hier 6 chases in zetten en deze kan je alleen 1 voor 1 op roepen niet 2 tegelijk.

Comment

Ook ik heb 'dezelfde' van een ander merk en ook hierbij is het niet mogelijk.

Comment

Bedankt voor de reacties. Dat wordt dus een 2e aanschaffen.
            Of weet iemand een andere redelijke goedkope controller die wel meerdere chases tegelijkertijd kan laten lopen?

Comment

Ik verplaatst dit topic naar het verlichting forum

Comment

misschien ben je hier wat mee, uit de handleiding ...

- Press the Music / Bank copy button until the Music LED turns on
                - Select the program bank to run in sound active mode, using the Bank UP/DOWN buttons OR Select a
                Chase button (1-6) OR select several Chase buttons (which will loop all pressed chases in sequence)
                - Adjust the fade time as you wish

Comment

Working...
                X