Announcement

Collapse
No announcement yet.

eurolight kls 801 aansturen dmx

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• eurolight kls 801 aansturen dmx

Heb het volgend probleem,
    Heb altijd gewerkt met led paren van showtec op een 1612 lichttafel en dit ging vlotjes.
    Heb me nu 2 kls setjes 801 aangeschaft maar krijg het maar niet voor mekaar om alle lampen tegelijk dezelfde kleur te geven net als bij de gewone ledparren.
    Als ik dit wil moet ik echt programeren.
    Bestaat hier geen gewone lichttafel voor om met bv schuif 1 blauw aan te sturen schuif 2 rood en een andere schuif om te dimmen.(zeg maar iets)
    bedoel eigenlijk net als de schowtec led parren.
    Nu heb ik liggen googelen en kwam enkel uit bij de showtec led operator 4
    Kan dit met deze tafel of moet ik nog een hoop schuifjes omhoog doen om alles te laten branden in 1 zelfde kleur.
    Verder top set met een hoge lichtopbrengst,enkel aansturing is wat omslachtig

Dus je wilt dat alle ledparren hetzelfde doen? Dan moet je de 4 kanaals mode aanzetten, dan is bijvoorbeeld schuif 1 blauw, schuif 2 rood, schuif 3 groen en schuif 4 dimmer

Dan hoef je dus geen andere lichttafel te kopen
    Last edited by DynaSpan; Friday-26-04-2013, 12:58.

Comment

Eurolite LED Operator 4, heb ik hier ook staan voor mijn KLS-800, maar werkt ook op de 801! Prima controller, automatische programma's, dimmer, snelheid, van alles is er te regelen.

Comment

Originally posted by Dj-scratch View Post
        Eurolite LED Operator 4, heb ik hier ook staan voor mijn KLS-800, maar werkt ook op de 801! Prima controller, automatische programma's, dimmer, snelheid, van alles is er te regelen.
        wij hebben hem ook, maar dan met KLS 200. Werkt heerlijk, ook geluidsgestuurd.

Comment

dus met 1 schuifje kan ik bv blauw bedienen op alle parren tegelijk,want dit is met mijn jb 1612 niet mogelijk zonder een programma te schrijven.

Comment

Op de LED Operator 4, van Eurolite heb je enkele knoppen en schuiven zitten. Met de knoppen kan je zelf kiezen welke kleur je wilt (elke par doet de zelfde kleur). En daarnaast kan je ook de automatische programma's af laten spelen, doormiddel van de schuiven.

Echt een ideale controller. Ik heb hem zelf vooral voor de verhuur gekocht. Scheelt voor veel mensen een hoop gedoe, want niks te programmeren, gewoon aansluiten, de KLS 4P selecteren en hij doet het.

Comment

Enorm bedankt voor jullie reacties,dit wilde ik weten.
              Heb wel een aantal programmas gemaakt maar is nog niet echt wat ik wil,en is veel te omslachtig voor life te gebruiken.
              LED operator 4 is besteld

Comment

Working...
              X