Heb het volgend probleem,
Heb altijd gewerkt met led paren van showtec op een 1612 lichttafel en dit ging vlotjes.
Heb me nu 2 kls setjes 801 aangeschaft maar krijg het maar niet voor mekaar om alle lampen tegelijk dezelfde kleur te geven net als bij de gewone ledparren.
Als ik dit wil moet ik echt programeren.
Bestaat hier geen gewone lichttafel voor om met bv schuif 1 blauw aan te sturen schuif 2 rood en een andere schuif om te dimmen.(zeg maar iets)
bedoel eigenlijk net als de schowtec led parren.
Nu heb ik liggen googelen en kwam enkel uit bij de showtec led operator 4
Kan dit met deze tafel of moet ik nog een hoop schuifjes omhoog doen om alles te laten branden in 1 zelfde kleur.
Verder top set met een hoge lichtopbrengst,enkel aansturing is wat omslachtig
Heb altijd gewerkt met led paren van showtec op een 1612 lichttafel en dit ging vlotjes.
Heb me nu 2 kls setjes 801 aangeschaft maar krijg het maar niet voor mekaar om alle lampen tegelijk dezelfde kleur te geven net als bij de gewone ledparren.
Als ik dit wil moet ik echt programeren.
Bestaat hier geen gewone lichttafel voor om met bv schuif 1 blauw aan te sturen schuif 2 rood en een andere schuif om te dimmen.(zeg maar iets)
bedoel eigenlijk net als de schowtec led parren.
Nu heb ik liggen googelen en kwam enkel uit bij de showtec led operator 4
Kan dit met deze tafel of moet ik nog een hoop schuifjes omhoog doen om alles te laten branden in 1 zelfde kleur.
Verder top set met een hoge lichtopbrengst,enkel aansturing is wat omslachtig
Comment