Announcement

Collapse
No announcement yet.

Moeilijke keuze led lichtset

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Moeilijke keuze led lichtset

hallo .
    ik zit met een dilemma....:)
    ik wil een lichtset kopen dat ik op feestjes kan gebruiken bij de discobar .
    budget +- 450 euro .
    moet makkelijk en mobiel zijn .
    de KLS setjes spreken me vooral aan .
    maar ook deze .
    Showtec Compact Power Light Set MKII koop je bij Bax Music met 30 dagen bedenktijd. Voor 23:00 besteld = morgen in huis! We Support Your Stage

je hebt de eurolite kls 150 - 160 . voor een goeie 250 euro +- maar ben wat bang van de lichtopbrengst .
    ik heb nu al deze 4 leds.
    http://www.bax-shop.nl/led-opbouw-sp...t-details.html al in een statief hangen en moet zeggen ben daar wel tevreden van , van de licht opbrengst , het moet minsten evengoed of nog beter zijn .

Alvast bedankt voor jullie info .
    is meestal voor feestjes tussen de 40 - 80 mensen .

Ik heb pas met 2 van die Showtec setjes gewerkt, bevielen goed, mooie kleurenmenging, leuke automatische programma's en de muziek mode was ook goed.
    De tassen zijn tevens ook erg degelijk.

Comment

Aangezien je al Eurolite spots hebt zou ik het op de KLS 801 houden. Lichtopbrengst zal niet onderdoen bij wat je al hebt en als je alles van Eurlolite hebt komen de kleuren ook overeen. Dat is bij combinaties van meerdere merken maar afwachten.

Comment

Kheb me dan toch de eurolite KLS-801 besteld .
        nu zou ik nog 2 effectjes moeten hebben voor op de bar te plaatsen , maar wat precies ? wat vinden jullie wat er het beste zou bij passen ?

K'hoor graag jullie mening . maar hou het wel wat prijzelijk aub .:D

Comment

Als je het een beetje fancy wil hebben zou je voor een 2 tal led scanners kunnen kijken.

Anders word het al snel en beetje moonflower a derby achtig. Kan ook leuk zijn maar ik vind het niet iets om heel de Avond te gebruiken.

Comment

wat ik graag zou hebben is 2 led scans . niet te duur maar die gewoon wat kleuren de lucht in stralen oa . ook witte stralen , gobo's zijn niet belangrijk en hoeven er ook niet in te zitten .
            en ik moet ze kunnen monteren op de KLS 801 set . :-)

Comment

Tja, ik denk al snel aan de JB Systems LED Pulsar of anders de American DJ Double Phase.

Comment

Ziet er me wel deftig uit en ook goed van prijs , dank je wel , eens beter bekijken deze 2 .

Comment

De jb system Led Pulsar spreekt me het meeste aan , is deze makkelijk te monteren aan de kls 801 set ? want op filmpjes zie ik dat de ophang niet zo echt groot is .

Comment

Is goed te doen wanneer je de spots wat naar beneden richt. Wel zorgen dat de aansluitingen bovenaan blijven zitten, zodat je kabels niet voor de spots gaan bungelen. ;)

Comment

de bedoeling zou zijn dat ik hem bovenop de kls 801 zou plaatsen. jij zou er 2 stuks bij de spots zelf hangen ?

Comment

Nee, de Pulsars kunnen gewoon bovenop gemonteerd worden met de schroefknoppen.

Maar op het moment dat je hem zegmaar ondersteboven zou hangen, komen de aansluitingen en kabels voor de projectie van je spot te zitten... ;) Dus je moet hem zo ophangen dat de koelribben van de Pulsar naar beneden wijzen.

Comment

zoals dit [edit] maar dan met die scanners .
                          Last edited by Rick; Thursday-02-05-2013, 12:41.

Comment

Precies, maar links naar concurrerende websites heb ik liever niet. ;)

Comment

ok , had er niet op gelet ;-) . bedankt voor de info , weet terug wat te bestellen nu .

Comment

Working...
                              X