Announcement

Collapse
No announcement yet.

Moeilijke keuze led lichtset

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

bedankt BAX voor de snelle levering , ben er zeer tevreden mee en straks ga ik er al een feestje mee gaan draaien.
    Alleen ......koerier kwam toe , belde aarzelend aan de deur .
    vond ik al raar . was iemand uit het noord russisch gebied die man, maar goed doet zijn job verwacht ik dan toch .
    krijg ik de factuur om kontant te betalen , geen probleem want had gekozen om rembours te betalen ...
    geef ik die man 500 euro ,krijg ik direct geen wisselgeld terug ,
    dacht van krijg dat straks wel , eerst uitladen .
    zie ik die man daar met al die dozen zwieren dat nog in de camionette zat ...
    dacht als dat maar niet mijn doos is.jawel je raad het al .
    een gescheurde doos kreeg ik in de handen ...ik zei ola wacht eens even , dit ga ik eerst nachecken , de vriendelijke man stemde erin toe , zag direct niets verkeerd ....
    bij het nachecken heb ik gezegd ok is in orde maar krijg ik men wisselgeld terug aub ....
    en bij het uitpakken zag ik dat er 1 vijs los was gekomen van de verlichting , komt dit door het voorzichtig handelen van de man of is dit echt toevallig ?
    gelukkig geen schade , maar vraag me af als er op de vrachtbrief staat er voorzichtig mee om te gaan dat ze dat dan ook effectief doen ...
    Kheb ook naar postnl gemaild met deze klacht maar denk niet dat die mensen daar gaan van wakker liggen ....
    mischien jullie toch eens even nachecken , want nu was het 475 euro de bestelling maar kan me voorstellen dat er klanten zijn die het 3 dubbele bestellen .

na alles te hebben aangesloten toch héél tevreden .

Comment

Indien je in de toekomst nog vaker zoiets treft mag je altijd foto's maken en/of het pakket weigeren als je vermoedt dat het beschadigd is.

Dat losse vijsje kan puur toeval zijn, is lastig te zeggen.

Comment

ok ga ik doen , nu is het gelukkig goed afgelopen , maar heb graag dat ze met mijn materiaal dat ik bestel of besteld heb goed omgaan , draag echt maniakaal zorg van men materiaal , dat niet alles na 6 maand versleten is en uit elkaar ligt ...
        is eerste keer dat de man hier aan de deur kwam , normaal is het steeds zelfde vriendelijke persoon die wel zorg draagt voor hetgeen hij moet brengen , en dan geef ik ook met plezier wat drinkgeld aan die mannen , maar deze verdiende het echt niet .

over de levering zelf van jullie , alweer tevreden ;-) . had het echt voor zaterdag nodig , na de mails met ramon is daar ook voor gezorgd . als ik naar de opendeurdagen kom deze maand , breng ik jullie een grote doos belgishe pralines mee :-)

Comment

Goed om te horen dat ons gedeelte van de levering goed is bevallen. Zal het aan Ramon doorgeven. ;)

Comment

Working...
          X