Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kls-150 vs PS-4

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kls-150 vs PS-4

Voor de kenners .
    ik bezit momenteel de eurolite PS-4 Spotjes met dmx operator 1 . héél tevreden van .
    maar k'zit er aan te denken om het mischien compacter te houden en de KLS -150 aan te schaffen .
    weet dat dit geen dmx ingang heeft maar met het voetpedaal kan ik bekomen wat ik wil hebben ;-)
    is er veel verschil tussen de 2 qwa lichtopbrengst ?
    mischien dat Moderator Rick dit weet of kan testen ?

Alvast bedankt .

ook dikke merci voor de hulp bij de KLS-801 . super setje dat ik nu in men bezit heb .

Dan zou ik er gewoon een extra set KLS-801 bij nemen. Kun je mooi symmetrische opstellingen maken.

Mocht je toch vooral aan je eigen plan gehecht zijn, neem dan liever de KLS-160. Is dezelfde als KLS-150, maar dan mét DMX.

Verder heb ik Eurolite gehoord over een draadloze oplossing waarbij je met je Android smartphone of tablet je licht kunt gaan aansturen. Maar dit zweeft nogal in de rondte en is nog niet veel concreet van. Heb de app wel al gedownload maar nog niet kunnen uittesten. ;)

Comment

is 80 euro verschil tussen de 150-160 juist voor de dmx ?

ja mischien toch nog setje 801 bijhalen.

maar het verschil tussen de ps-4 en de kls 160 is die groot van lichtopbrengst ?.

Comment

Niet alleen de extra DMX-aanstuurmogelijkheid, maar ook zoals ik aangaf de mogelijkheid die binnenkort komt, om de spots via je smartphone aan te kunnen sturen. Ik weet alleen nog niet precies hoe dit in zijn werk gaat.

Qua lichtopbrengst denk ik dat de KLS-160 het gaat winnen, aangezien de PS-4 spotjes al een poosje meegaan. Maar hij zal wel in het niet vallen wanneer je hem met de KLS-801 samen gebruikt.

Comment

Dat ze minder zijn dan de KLS-801 heb ik al mogen ondervinden op een feestje , maar toch nog sterk genoeg om uplichting te gebruiken .

ja dan is de keuze dan toch duidelijk geworden .
          voor die paar euro's verschil tussen de 160- 801 ....is de keuze snel gemaakt .

Comment

Als je compact wilt en ze voor uplighting toepassingen wilt gaan gebruiken, zou ik eerder kijken naar de American DJ Mega Tri Par Profile. Heel compacte spotjes, komt veel licht uit.

Voordeel is dat je ze dan makkelijk kunt spreiden, dus ook creatief richten.

Comment

ja kzou ze voor beiden gebruiken , om zowel de artiest te belichten van achteruit als voor uplight toepassing . natuurlijk zit ik dan wel weer met een ander controller ...tenzij ze perfect meewerken op de eurolite 4 controller .

Comment

Ah, dat is natuurlijk wel zo... dat was me even ontschoten. ;) Dan heb je inderdaad meer aan een Eurolite armatuur.

Comment

Nog een voordeel van het bij 1 merk blijven is dat je kleuren allemaal het zelfde blijven 2 merken geven nogal eens frustratie als het om kleuren gaat. zijn eigenlijk nooit echt het zelfde.

Comment

Working...
                  X