Announcement

Collapse
No announcement yet.

SPOED: lumidesk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• SPOED: lumidesk

Beste mensen,

Omdat ik me eigen software en interface nog niet heb ik er een geleend van een vriend die nu op vakantie is.

Ik heb de kls 200 en de scy 100 led beide van eurolite nodig. vanavond in die software.

op de interface zitten drie knoppen waarvan ik niet weer waar deze voor zijn?
    ook krijg ik het niet werkend?

Kan iemand mij helpen? voor vanavond!

Ik heb normaal alle geduld, maar dit is een spoedgeval sorry

Groetjes en bedankt,
    Bram
    Last edited by blueskyjuniors; Saturday-18-05-2013, 02:32.

Het betreft de lumidesk LDnano

Comment

De drie knoppen zijn voor de stand-alone te bedienen. Branden er ledjes op de dongel?

Comment

bedankt alvast!Ja een rode knippert bij de dmx kabel en een oranje brand

Comment

Ik weet trouwens ook niet op welke dip switches en de kanalen in gesteld moeten staan en hoe gaat in de software

Comment

Kortom: je hebt geen idee hoe DMX werkt en hoe de software werkt?

Zie de handleiding van Lumidesk, daar staat dat allemaal al eens uitgelegd.

Comment

ik weet wel hoe DMX werkt, alleen niet hoe de software werkt, van de handleiding wordt ook niet veel wijzer van

Comment

Tja euh, in zo'n geval zou ik persoonlijk eerst eens kijken hoe de software precies werkt en eventueel samen met iemand alles instellen + wat basic programma's te maken, in plaats van er op locatie achter te komen dat het toch allemaal iets lastiger is dan gedacht.

Comment

Ik had de dinsdag besteld, dus verwachte hem woensdag, dan had ik nog redelijk tijd om even te kijken uit proberen en wat programma's te maken. Aangezien de Postnl zoals veel vaker gebeurd niet bepaald mee werkte kreeg ik het pakketje vrijdag binnen en moest het dus snel. Het is dat jullie een geweldig service hebben en goede prijzen, maar anders was ik al heel snel naar een andere shop gegaan puur omdat ik de Postnl niet erg meer vertrouw.

Om terug te komen om mijn topic. Helaas zijn er geen mensen in mijn omgeving die met de software werken, iedereen werkt hier nog met de lichttafels. Maar ik heb morgen lekker vrij van het werk en ga dus lekker puzzelen. Ben ik ook weer even zoet:D

In ieder geval bedankt!

Comment

Ik heb afgelopen week de NANO interface van Lumidesk gekocht.
                    Ik krijg hem alleen niet aan de praat. Ik heb hem op twee laptop's en twee pc's uitgeprobeerd maar geen een van alle herkend de interface.
                    Terwijl de PC en laptop melden dat de stuur programma's goed geïnstalleerd zijn. Ik heb hem uitgeprobeerd op windows XP/7/8. Wat mij opvalt is dat op de lumidesk site staat dat je je aan en uit knop moet controleren, mijn interface heeft echter die knop niet. Ook staat er vermeld dat als je Lumidesk start dat er een groen lampje moet gaan branden. Het rode lampje knippert heel snel en de gele brandt constant. Als ik de software opstart geeft hij aan dat er geen interface is aangesloten. Terwijl dat wel het geval is.

Kan iemand mij helpen?

Comment

Working...
                    X