Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ledcon - 02 met 4x JB Systems led par 64

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ledcon - 02 met 4x JB Systems led par 64

Hallo, ik heb een vraagje ivm het aansluiten van Ledcon 02 met 4 Jb Systems led par 64

Ik heb al verschillende dingen geprobeerd en de handleiding overlopen maar niets lukt.

Ik heb 4 lampen aangesloten op het net en gelust met elkaar, heb ledcon er ook aangesloten
    normaal moet het automatisch verbinding maken met de led par's als ik de instructies volg van de handleiding zoals 5sec op black out drukken dan zou normaal lamp moeten branden zoals de handleiding het zegt maar gebeurt niet

Kan iemand mij helpen?

Wat is de volgorde van aansluiten en welke soort kabels heb je gebruikt?

Comment

ik gebruik dmx kabels en heb ze gelust van de 1ste lamp naar 2de naar 3de en 4de maar in de 4de zit wel geen kabel in de input is dat normaal of ?

Comment

Kun je anders eens een foto maken van de opstelling, waarin we kunnen zien hoe je het aangesloten hebt? Een schema in paint ofzo mag ook.

Comment

ben nu momenteel niet thuis maar zodra ik thuis ben zal ik foto uploaden.

Comment

het lijkt me niet normaal dat er geen kabel in de input zit, tenzij je het omgekeerd hebt aangesloten. Om geen fouten te maken: vertrek van de output van je paneel naar je eerste lamp, dan de 2e, 3e en uiteindelijk de 4e lamp. Dan kan je normaal niet missen. Op de laatste lamp zit dan normaal niets op de OUTput. Hoewel daar eigenlijk officieel een terminator zou moeten zitten (die moet je er nog achteraf bijkopen)

Comment

Originally posted by Mathias Van Rechem View Post
              het lijkt me niet normaal dat er geen kabel in de input zit, tenzij je het omgekeerd hebt aangesloten. Om geen fouten te maken: vertrek van de output van je paneel naar je eerste lamp, dan de 2e, 3e en uiteindelijk de 4e lamp. Dan kan je normaal niet missen. Op de laatste lamp zit dan normaal niets op de OUTput. Hoewel daar eigenlijk officieel een terminator zou moeten zitten (die moet je er nog achteraf bijkopen)
              ja sorry output is vrij, typ foutje.

Comment

Last edited by steveboy; Friday-24-05-2013, 19:40.

Comment

Als ik het zo op mijn telefoon (klein scherm) zie, heb je op de lampen geen dmx adres ingesteld. Probeer dit eens, of het forum hier staat uitgebreid beschreven hoe je dit moet doen.

Comment

maar normaal moet de ledcon de lampen zelf adresseren, niet?

Comment

Zoals in de handleiding vermeld staat zou dat inderdaad moeten lukken.

Maar beschrijf eens uitgebreid in het Nederlands welke stappen je precies uitvoert om ze in de juiste adressering te krijgen?

Comment

Nee je moet zelf de dip switches omzetten op de achterkant. Kijk maar even in de handleiding staat het als het goed is uitgelegd.

Comment

De ledcon adresseert zelf, en zegt dat hij kanaal 1 t/m 3 gebruikt (bijv), je zal dan wel op de lampen kanaal 1 moeten instellen via de dip switches anders gaan ze niet met elkaar praten.

Comment

Working...
                          X