Hallo allemaal,
Om wat meer inspiratie op te doen qua programmeren van shows, heb ik dit topic geopend.
Vertel hier wat over jou verlichting, waar stuur je dat mee aan en wat voor shows heb jij hier mee gemaakt(vertel dit uitgebreid zodat andere dit na kunnen maken of iets soortgelijks)
Als TS zal ik kort beginnen.
Alles stuur ik aan dmv een dongle en sweetlight. Ik kan zelfs mijn shows in de dongle zetten zodat ik geen 2de laptop hoef te zeulen.
Parren:
Show 1: Elke stap is een kleurwisseling van 1 par. Simpel en effectief
show 2: Is een fade van verschillend kleuren (zelfde als de testmodus van de bekende philips bol)
show 3: Kleurenstrobo
show 4: Een fade in en out met verschillende kleuren (gezien op het festival extrema)
2 movingheads.
show 1: Langzaam figuurtje met wisselende gobos en kleuren
show 2: Snel figuur met weer wisselende gobos kleiuren en prisma
show 3: strobos schieten om en om stralen door de zaal (mooi effect met rook)
laser
Show 1: gewoon automodus via dmx, want hij vertoont kuren met de kleuren in dmx
derby
Aangestuurd door een ca8 controller, simpel en effectief
Rookdoos ook met een simpele controller.
Om wat meer inspiratie op te doen qua programmeren van shows, heb ik dit topic geopend.
Vertel hier wat over jou verlichting, waar stuur je dat mee aan en wat voor shows heb jij hier mee gemaakt(vertel dit uitgebreid zodat andere dit na kunnen maken of iets soortgelijks)
Als TS zal ik kort beginnen.
Alles stuur ik aan dmv een dongle en sweetlight. Ik kan zelfs mijn shows in de dongle zetten zodat ik geen 2de laptop hoef te zeulen.
Parren:
Show 1: Elke stap is een kleurwisseling van 1 par. Simpel en effectief
show 2: Is een fade van verschillend kleuren (zelfde als de testmodus van de bekende philips bol)
show 3: Kleurenstrobo
show 4: Een fade in en out met verschillende kleuren (gezien op het festival extrema)
2 movingheads.
show 1: Langzaam figuurtje met wisselende gobos en kleuren
show 2: Snel figuur met weer wisselende gobos kleiuren en prisma
show 3: strobos schieten om en om stralen door de zaal (mooi effect met rook)
laser
Show 1: gewoon automodus via dmx, want hij vertoont kuren met de kleuren in dmx
derby
Aangestuurd door een ca8 controller, simpel en effectief
Rookdoos ook met een simpele controller.
Comment