Announcement

Collapse
No announcement yet.

Eurolite TMH-7 Vraagje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eurolite TMH-7 Vraagje

Hallo ,

even een snelle vraag ,iemand die de Eurolite TMH-7 heeft hier op het forum ?
    want ik zou deze bestellen omdat de andere te lange wachttijd heeft jammer genoeg .
    kwou namelijk deze bestellen.
    Beamz MHL-74 mini wash movinghead 7x10 Watt RGBW

maar mischien wordt het de Eurolite TMH-7 Movinghead .
    maar na wat opzoekwerk zie ik 2 verschillende filmkes .
    Kijk mee :
    2 LED Moving Heads "Mini Moving Head", baugleich und auch von der DMX Kanalbelegung her identisch mit dem "Easy Move XS HP Wash" von Varytec.Der kleine und l...

Hier zie je dat bevoordbeeld Groen of blauw maar enkele van die leds branden .

terwijl op dit filmke :

de leds allemaal branden bij de kleur .

spreken wij nu over dezelfde movinghead ? want wil zeker zijn van de aankoop...

Alvast bedankt .

En wat wil je dan precies weten? Wat wil je juist wel of niet op de movinghead?

Wil je allemaal losse leds? Dus losse rode losse groene en losse blauwe.
    Of wil je net als de tmh 7 dat elke ledje zowel rood, groen en blauw kan worden. Of een combinatie hiervan.

Comment

wat ik wil is dat ze allemaal branden om een hoge lichtopbrengst te hebben .

op het eerste filmpje zie je dat er maar paar branden in kleur , op het 2é branden ze allemaal .
      of tenzij ik me nu enorm vergis kan je dat zo instellen . daarom deze vraag dat ik zeker wil zijn .

ohja om geen misverstanden te hebben , ik heb het over de TMH-7 eurolite :-)
      Last edited by cerbken; Thursday-06-06-2013, 23:24.

Comment

Het eerste filmpje is een kop met losse RGB LED's.
        Het tweede filmpje is een kop met TRI LED'S.

Bij de tri LED's zitten achter elk lensje de kleuren RGB, zo branden ze allemaal, altijd en bij elke kleur.

Bij de eerste met de losse RGB LED's, branden ze afhankelijk van welke kleur je wilt maken, door de menging.

Als je het mij dus vraagt zijn de koppen van het filmpje niet het zelfde. ondank dat er het zelfde typenummer bij staat. Het beste (en ook het mooiste, maar dat is persoonlijk) zijn de TRI LED's.

Comment

ok dank je voor de uitleg , ja ik vind de Tri Led ook het mooist , daarom dat ik wou zeker zijn welke versie bax aanbied .

Comment

Als je goed opgelet had, had je gezien dat het eerste filmpje de Varitec easy move xs is en niet de THM-7

Comment

raar want er stond eerst in die post Eurolite TMH-7...zal het waarschijnlijk aangepast hebben , maar goed , ben heel goed geinformeerd nu . en heb de beslissing genomen :-) .

ondertussen de juiste filmkes van de Eurolite TMH-7 bekeken en ze branden inderdaad allemaal .

bedankt voor de info .
              Last edited by cerbken; Saturday-08-06-2013, 12:16.

Comment

Working...
              X