Announcement

Collapse
No announcement yet.

Eurolite LED KLS-200 RGB DMX lichtset

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eurolite LED KLS-200 RGB DMX lichtset

    Hey mensen

    Even het volgende.
    Sinds enkele dagen heb ik de Eurolite Mobile Twin Top M-200 complete LEDset in mijn bezit. Toen ik aan het programmeren sloeg met de Ayra OSO 240B MKII DMX lichtsturing, merkte ik dat de Eurolite LED KLS-200 RGB DMX lichtset (dus de LED PAR's) niet meer reageerden zoals ik wou. Toen Ik achteraan op het display keek staat er al knipperend de melding "U2.0". Wat ik ook doe, de dmx kabels verwijderen, de stroomkabel verwijderen, alle mogelijke toetsen en toetscombinaties indrukken, het toestel reageert op niks meer en geeft enkel nog die knipperende melding. In de handleiding staat er niets over en ook op het web vind ik niets terug. Ik heb ergens een vermoeden dat de softwareversie op het toestel vast gelopen is.
    Heeft iemand enig idee?
    Alvast bedankt voor de reacties
    Mvg

  • #2
    Ik neem aan dat je de KLS-200 bij bax gekocht hebt. Dan zal ik hun gewoon bellen met wat er aan de hand is of eventueel retour sturen en laten omruilen voor een goede.

    Comment


    • #3
      Idd alles bij bax aangekocht maar mss dat er toch een snelle oplossing is of dat ik iets fout doe.

      Comment


      • #4
        Is voor mij ook een onbekende melding, nog niet eerder meegemaakt. Mail of bel even met onze helpdesk maandag, wellicht is het bij een van de andere lichtspecialisten bekend.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Rick View Post
          Is voor mij ook een onbekende melding, nog niet eerder meegemaakt. Mail of bel even met onze helpdesk maandag, wellicht is het bij een van de andere lichtspecialisten bekend.
          Beste Rick,

          Ook ik heb sinds 1 week deze set gekocht. Thuis uitgeprobeerd en zonder problemen.
          Gisteravond tijdens optreden gaf de set dezelfde storing. Heb de set dus niet kunnen gebruiken helaas.
          Set is niet aangesloten op mixer o.i.d..
          Heb je al enig idee wat de oplossing is?

          Comment


          • #6
            Heb ik helaas verder niets van meegekregen, dus ook hier zou ik aanraden om even direct contact op te nemen met onze helpdesk. Mogelijk ruilen we hem om voor een ander exemplaar. :)

            Comment


            • #7
              Perfecte service. Zojuist gebeld en mag de set terugsturen en er wordt een nieuwe opgestuurd.
              Zonder problemen afgehandeld en zo hoort het ook. Mijn dank!!!!!

              Comment


              • #8
                Mooi dat het naar wens opgelost is. :)

                Comment

                Working...
                X