Announcement

Collapse
No announcement yet.

3D Visualiser

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 3D Visualiser

Hallo,
    Ik ben op zoek naar een 3D visualizer, maar wel met minstens 2 ArtNet universes. Uiteraard een niet te kleine fixture en objecten library...
    Gratis hoeft niet want dan blijft er niks over... Momenteel gebruik ik de studentenversie van Capture maar daar staan mijn fixtures niet in...

Ik zou zeggen neem de volledige versie van capture. Kost wat maar werkt heel erg mooi.

Wat misschien ook wel is handig voor andere opties is om te weten wat voor systeem het moet kunnen draaien. Wil je het op een windows, mac, linux gaan gebruiken.

Daarnaast zullen nooit alle fictures beschikbaar zijn in welke software dan ook. Ook komen er steeds nieuwe lampen bij deze zullen dan dus ook bijgewerkt en upgedate moeten kunnen worden.

Je zou kunnen kijken voor martin lightjockey. Als ik het goed heb zit daar ook een visualizer in. Vroeger kon je dit zo downloaden.

Comment

Dat is inderdaad een optie Ronny, capture basic, maar ik wou eens kijken of er nog andere softwarepakketten zijn (voor windhoos) ;)

Comment

Wat ik je al aangaf.

Je zou eens kunnen kijken bij martin. Voor mij is het al weer behoorlijke tijd geleden dat ik ermee gewerkt heb maar wie weet is het wat voor je en voor zover ik weet. Je kan gratis downloaden van hun site. Is het niets gooi je het weer van je pc af en klaar. Naar mijn idee is het niet de meest handige software maar het werkte wel.

Je moet er wat voor over hebben als je niet de hoofdprijs wil betalen ;)

Comment

Martin Showdesigner is pas verkrijgbaar vanaf 1250 euries met artnet. Dan ga ik liever voor Capture.
          Iemand nog een andere software?

Comment

Wysiwyg, van cast software... Wel duur. Ik gebruik zelf grandMA 3d, is gratis, maar werkt volgens mij alleen met grandma onpc of een console.

Comment

Ik gebruik al jaren Wysiwyg, en ik zou absoluut niet meer anders willen. Dit is gewoon een onmisbaar stuk software als je producties wilt voorbereiden.

Comment

Wysiwyg is me toch echt iets te duur, zeker als je de perform nodig hebt :D
                GrandMa 3D vind ik zelf niet echt fijn werken. En je moet dat via MaOnPC werken met een artnet input en vervolgens kun je naar de 3D...

Comment

Working...
                X