Bedankt voor all de goede adviezen en informatie , ga hem waarschijnlijk proberen mocht hij toch niet goed zijn kan ik hem terugsturen toch?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Laser dmx controller
Collapse
X
-
hallo,
miss is het even makkelijker als je weet over welke laser we.praten het gaat om de showtec galactic sl rgv 340 , met de controller die jij zei heb ik 14 faders zonder pageselect dus dan heb ik 3 faders.over . opzich he toplossen van twee
faders met de joysticks is een goed idee alleen zit ik nu dus met 3 faders op de andere pagina
Hoor t wel
Comment
-
Dan heb ik nog een alternatieve oplossing, met de Scanmaster 16/2 kun je kanalen patchen. Dus je kunt dan de meest gebruikte functies van je laser onderbrengen onder de eerste 14 schuiven en de rest van de kanalen die je toch niet/amper gebruikt op de 2e page plaatsen.
Comment
-
Vandaag de showtec scanmaster 16/2 binnen gehad . Alleen kom er niet helemaal uit bij het patchen.
Ik volg exact de handleiding wat betreft het patchen bijvoorbeeld 4 naar 18.
Dit sla ik dan op het klopt dat onder schuif 4 de functie weg is maar onder schuif 18 doet hij niks. Er gaat dus iets fout.
Ik hoop dat je kunt helpen rick, misschien kan ik morgen via bax-shop ff telefonish contact opzoeken met je gaat misschien stuk makkelijker.
Ik hoor t wel
Comment
-
Heey,
Vandaag is het me gelukt met patchen kreeg een helder moment en dacht laay ik de sliders andersom instellen nu doet hij t wel.alleen de fader blijft nu op veide schuiven staan bijvoorbeeld groen staat op schuif 2 maar ook op 1 kan ik een van de twee schuiven.misschien erase?
Comment
Comment