Announcement

Collapse
No announcement yet.

geurtje rookmachine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• geurtje rookmachine

Goedenavond,

Ik heb binnenkort mijn verjaardagsfeest en had het idee om een keer wat geurvloeistof toe te voegen aan mijn rookmachine. Ik heb nog geen idee welke het wordt. Nu valt me op dat er bij veel geuren op deze webshop staat wanneer ik hem gebruik met een martin dat dan mijn garantie vervalt, waarom alleen bij dit merk? Ik lees veel verschillende meningen over het gebruik van geurvloeistoffen. Hebben jullie hier ervaring mee of tips of meningen?

Dennis

Mijn tip en mening: Niet doen. Persoonlijk word ik kotsmisselijk van al die geurtjes. Daarnaast kunnen die geurtjes een residu achter laten in je rookmachine waardoor hij op den duur verstopt. Giet gewoon een goede rookvloeistof (ZR mix) in je rookmachine en niets anders.

Comment

Ik dacht zelf aan de geur mint omdat dat volgens mijn lekker fris ruikt. Het is ook buiten in een grote tent 8x4. Nog meer ervaringen?

Comment

Gewoon geen geur kopen. :!: Het bericht van StijnS is pressies hoe ik er ook over denk.

Comment

Bij Martin/JEM machines vervalt je garantie wanneer je andere vloeistoffen dan die van hunzelf koopt.

Kortom, ze willen voorkomen dat zij allerlei reparaties krijgen voor producten waar goedkope vloeistof is gebruikt (en die dus meer residu achterlaten, dus sneller verstoppingen veroorzaken). Dan moeten ze dus eigenlijk problemen oplossen die 'een ander' veroorzaakt. ;)

Geurvloeistof is best leuk, maar ik zou het inderdaad niet in een rookmachine gooien die je wekelijks gebruikt. Daarnaast krijg je die geur er ook niet goed meer uit, dus wisselen met geuren wordt lastig.

Is het een eenmalig project, overweeg dan een goedkope rookmachine waar je goedkope vloeistof in gooit, plus een beetje van die geurvloeistof. Als die dan op den duur verstopt raakt (dat is echt niet na 1 keer), dan is het in ieder geval kostentechnisch geen ramp. ;)

Comment

Bedankt voor de informatie. Het is voor een verjaardagsfeest. Ik heb zelf nog ergens een rookmachine staan die ik bijna nooit gebruik, nu een keertje voor het feest. Maar waarschijnlijk ga ik er ergens een huren met grotere output, denk niet dat zij er blij mee zijn als ik er dan van dat geur spul in ga doen.

Comment

Working...
            X