Announcement

Collapse
No announcement yet.

2de hands Jungle decor gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 2de hands Jungle decor gezocht

Ik ben op zoek naar spullen die wij kunnen gebruiken
    Voor onze jungle party.

Als het kan voor niks natuurlijk;)

Maar het mag ook wat kosten.
    Denk hierbij aan decors(wanden) nepplanten (liaan)
    Camouflage netten.

als je camouflagenetten ophangt, is het soms leuk om hierachter een par te plaatsen, zodat je het patroon van het net projecteert. Wel op letten met al die decorstukken voor brandveiligheid ;) . Wil je het graag voor niets? ga dan eens in een bos bij jou in de buurt schoppen. Op internet vind je ook gemakkelijk hoe je van alles en nog wat parfums kan maken. Zo kan je ook een bosgeur in je locatie verspreiden (veel echter dan die luchtverfrissers uit de plaatselijke supermarkt ;) )

Comment

Dat is idd een goede tip met dat camouflagenet ja.

Een geur apparaat heb ik al.

En in het bos shoppen is natuurlijk ook een optie, alleeen moet je dan ook alles brandveilig maken met een spuitbusje natuurlijk.

Comment

Wat leuk is en dat heb ik nog in mijn kroeg gedaan indertijd zijn drainage buizen ophangen aan het plafond die kan je alle vormen geven en ik had er dan plastiek bladeren en takken aan bevestigd, enkel niet brandveilig met dat soort haar eromheen.

Comment

Wij kunnen dit soort netten leveren van Europalms.

Als voorbeeld: Europalms deconet 6x3m groen. Evenals Decoratiemos.

Ligt er maar aan hoe groot het beschikbare budget is en hoe gek je het wilt maken. :) In principe kunnen we alles van Europalms leveren.

Comment

Laten we zeggen dat ik 100 euro voor een netje wat aan de dure kant vind.
            Is eenmallig en voor een Carnavalsvereniging , dus dan is het budget niet al te hoog.

Misschien mensen met spullen die we mogen lenen??

Comment

Originally posted by patrickmarcelissen View Post

Misschien mensen met spullen die we mogen lenen??
              Informeer eens bij jeugdbewegingen, meestal heeft iedere jeugdbeweging minstens 1 camouflagenet (bij ons toch). Bij hen vind je ook vaak andere bruikbaar materiaal.

Als je nog andere denkpistes wilt nemen, safari is ook wel nog tof (kan leuk zijn om je te verkleden")

Comment

Kan best dat je hetzelfde bedoelt met "jeugdbeweging" maar informeer eens bij de scouting.

Comment

jup, das inderdaad hetzelfde, alleen zie ik het ruimer dan enkel scouts (wij hebben bijvoorbeeld in België ook KSA, chiro, speelpleinwerking, klj,....)

Comment

Jullie hebben helemaal gelijk, en dit is ook al gebeurt. dit heeft ons 5 netten opgeleverd dus al redelijk tevreden.

Maar zoek nog meer decorwanden zou zeer welkom zijn, en wat natuurlijk nog meer te binnen schiet.

ook al bezig met drainage buizen dit ziet er al heel moo uit !!!

Comment

Ik weet niet of je hier iets aan hebt, is een geschilderd doek. Te huur of koop bij lokale carnavalsvereniging

Comment

Zie er wel mooi uit, maar zoek echt jungle veel groen
                        ben een zeikerd ik weet het.

Comment

vergeet zeker geen foto's te maken ;)

Misschien kan je eens informeren bij afbraakfirma's of zij geen platen (gips, hout, ...) over hebben die je kan beschilderen...

Comment

Working...
                          X