Announcement

Collapse
No announcement yet.

Martin licht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Martin licht

Hoi,
    Ik vroeg me af als bax-shop Martin aant laten vallen was als merk. Er is zoveel van Martin aan het weg gaan.
    Ik wou me overlaatst ook nog een 2de Martin Atomic bij bestellen maar deze prijzen gaan ook nogal de hoogte in de laatste tijd? En niet enkel op Bax maar in alle winkels. Is hier een verklaring voor? Zou het spijtig vinden want 200 euro meer voor dezelfde atomic die ik een klein jaar geleden heb gekocht vind ik een beetje teveel. dat is een prijs verhoging van iets minder dan 50%.

Zou het spijtig vinden moest Martin hier weg gaan van merk, Ook al heb ik voor de meeste producten het geld niet,soms zit er toch nog iets bij wat ik perse moet hebben, Zoals de rush, die gelukkig wel nog te koop is hier. Heeft hier iemand trouwens ervaring mee? Heb hier filmpjes van gezien dat deze met enkele langs elkaar stonden, maar hier zie je niet wat de licht opbrengst is in een kleine ruimte en als het de moeite is om deze als standalone te gebruiken.

groetjes
    Sander

We kunnen wel aan vrijwel alles van Martin komen, maar ooit hebben we een streep getrokken om de 'exclusieve' Martin producten boven pakweg 2000/2500 euro verkoop niet meer in het assortiment op te nemen. Dit geldt voornamelijk voor de duurdere movingheads, omdat je die vaak in grote aantallen koopt en dan is het prijstechnisch voor velen interessanter om direct naar de distributeur te stappen. ;)

Controllers en lichtconsoles nemen we nog wel op (in geringe mate) en inderdaad hebben we ook de Rush producten opgenomen omdat die nog in een redelijk betaalbaar prijssegment vallen en beter bij onze afzetmarkt passen.

De oude Mac producten hebben we inderdaad altijd in het assortiment gehad, evenals veel lichteffecten. Maar aangezien die oude producten langzaam verdwijnen en er eigenlijk niets in dezelfde klasse (of voor een leukere prijs) terugkomt, is het vaak een beslissing per productreeks of we ze opnemen ja of nee. :)

Kortom, wil je bepaalde Martin producten via ons aanschaffen die je niet direct via de website terug kan vinden, neem dan eventjes contact op met de helpdesk.

Comment

Working...
    X