Announcement

Collapse
No announcement yet.

Twijfelen welke set..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Twijfelen welke set..

Hey iedereen!
    Ik zit al een tijdje te twijfelen.. En ik ben opzoek naar advies

Ik wil deze set aanschaffen: http://www.bax-shop.nl/movinghead-li...t-details.html
    Echter zie ik dat de dmx software beperkt is..

De 2 movingheads zullen voornamelijk het zelfde doen, maar 1 ervan in gespiegelde volgorde.
    Op termijn wil ik er graag nog 2 scanners bij doen, die ook beiden t zelfde zullen doen maar 1 wederom in gespiegelde volgorde.
    Ook zou ik 1 of 2 led sphere's erbij willen..
    Dan zou ik ook nog een rookmachine, en een stroboscoop op den duur willen aansluiten, en heel
    misschien nog enkele led-parren..

Nu komt mijn vraag:
    De 4 scènes die per keer mag gebruiken in de dmx software, zijn dit genoeg voor mijn wensen, of zal ik echt een meer uitgebreidere versie moet gaan nemen?!
    En indien dit zo is, is dashlight dan de beste keus, of zal ik dan beter misschien voor sunlite moete. Gaan?!

Ik hoop dat iemand mij hierin kan adviseren!
    Mvg Michel

Ik zou persoonlijk kiezen voor een Sunlite basispakket indien je van plan bent om vrij uitgebreide shows te gaan opzetten waarbij je veel programmeervrijheid wilt hebben. De set die je aangeeft is meer samengesteld voor horecagelegenheden waar men wat programma's zou willen wisselen maar het verder niet zo uitgebreid hoeft te zijn.

14 september hebben we een speciale dag in het teken van verlichting, daar zal o.a. ook een Cuelux stand aanwezig zijn. Ook het overwegen waard - Bax Lights up your world

Comment

Ok dus sunlite zou dus beter bij mijn wensen passen als ik je advies zo begrijp?!
      Ik zag inderdaad iets over die dag, echter weet ik niet of ik die dag beschikbaar ben.. Is t verstandig om daarvoor te registreren, of kan ik beter wachten tot ik zeker weet of het gaat lukken?!

Comment

Een goed Sunlite pakket zal je meer programmeervrijheid geven en daarnaast ook meer mogelijkheden in de toekomst bieden, mocht je willen uitbreiden of besluiten om je materiaal drastisch te gaan veranderen o.i.d. Programma's maken, fixtures inladen etc. is vrij makkelijk als je het eenmaal doorhebt en we geven er zelfs cursussen voor. ;)

Registratie voor die dag is verstandig zodat we weten op hoeveel man we kunnen rekenen.

Comment

Top, dank je wel! De uitbreidingsmogelijkheid trekt me zeker over de streep! Kan dat basispakket van sunlite ook op de speciale "licht-dag" (14 september) worden gekocht en meegenomen worden?! Zou leuk zijn als ik op die dag de basisfuncties uitgelegd kan krijgen :D! Ik zie er nu al naar uit! Thnx

Comment

Natuurlijk kan je die op de verlichtingsdag meenemen (mits er dan nog voorraad is, zoniet dan sturen we het na ;)).

Sunlite draait ook op het systeem dat we voor de winkelverlichting gebruiken, er loopt dan vast iemand rond die je er wat meer over kan vertellen en e.e.a. kan laten zien.

Comment

Working...
            X