Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke parren?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke parren?

We hebben nu een 8-tal 'ordinaire' Led Par 56's.
    Deze willen we vervangen voor een Parren die compacter zijn, maar die vooral een stuk verder de zaal in komen qua licht.
    Iemand ervaring met parren met flinke lichtopbrengst (groter dan die van de 39 euro parren) van rond de 100 euro p/st?
    Bijvoorbeeld deze; http://www.bax-shop.nl/led-compact-p...t-details.html ?

Grtz
    Martin

Deze domeinnaam is geregistreerd en geparkeerd bij Vimexx

Geef je feest thuis! Een feest in de huiskamer of tuin met leuke dj, verlichte dansvloer en catering laat je verzorgen door Thuis-feest!

Dan springt bij mij de American DJ Mega Tri Par Profile al in het oog. Erg compacte armaturen met een prima kleurenmenging en daarnaast een enorme lichtopbrengst. Deze spelen een 39-euro-LED-par er met gemak uit en een viertal van die Mega Tri Par Profile armaturen vormt al een erg leuke basis-lichtshow.

Comment

Die showtec tri-led parren die je zelf aangeeft geven meer licht dan de door Rick geopperde parren, simpelweg omdat daar 7 tri led modules in zitten in plaats van 5. En inderdaad, dit soort parren geven veel meer licht dan degene die je nu hebt (maar dan ook echt heel veel meer licht ;-)) Met 8 van die dingen kun je zonder problemen een zaal tot 150 man uitlichten.

Comment

Heb je ze vergeleken met elkaar? Is die betere opbrengst alleen met wit, of ook met losse kleuren?

Meer tri-LEDs betekent niet automatisch een hogere lichtopbrengst.

Comment

Ik kan Rick verhaal bevestigen. Ik heb in de showroom van bax de Mega Tri par en 1 spot van de KLS-801 naast elkaar gezien. De Mega tri par doet zeker niet onder voor de een KLS-801 spot.

Comment

Working...
          X