Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iemand al ervaring met Luminair DMX software op Ipad?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Iemand al ervaring met Luminair DMX software op Ipad?

Heeft iemand al ervaring met de DMX software voor Ipad van Luminair ? Ik ben ook benieuwd naar een voordelige USB naar DMX kabel hiervoor.

Gr.
    Theo

Ten eerste werkt het niet met een kabel, je maakt draadloos verbinding met een router die verbonden is met een art-net node. Daar komt het probleem, je moet je router wel zo instellen dat niet iedereen contact probeert te maken met je router en je zelf amper nog je licht kan bedienen. Art-net nodes zijn verkrijgbaar vanaf ongeveer €40,-. Ten tweede, de software doet wat het moet doen, maar het is wel wat omslachtig. Ik kreeg zelf het idee dat het gemaakt was door app-makers die af en toe licht doen i.pv. Belichters die wel eens een app maken..

Comment

Dat het draadloos werkt is op zich mooi want dan kan de ipad zijn voeding houden. Jammer dat de software ingewikkeld is want ik zocht juist iets gemakkelijks.
      Ik gebruik nu een Console van Elation. Ik vind een show programmeren nog wel te doen, maar als je een wijziging wilt aanpassen is het een stuk lastiger.
      De DMX software die te koop is, met interface, is voor hobby gebruik best prijzig.
      Het mooie van de Ipad vond ik dat het touch is.

Comment

Working...
      X