Announcement

Collapse
No announcement yet.

sfeerverlichting

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• sfeerverlichting

Ik ben op zoek naar LED verlichting om af en toe mijn kamer (6mx7m) sfeervol te verlichten. Het toestel moet enkel licht geven en geen gobos of iets dergelijk. Het mag ook niets zijn om te installeren omdat ik het af en toe ook mee wil nemen on the road. Het hoeft niet met dmx te zijn, maar het is wel een pluspunt. Het moet ook verschillende kleuren kunnen geven. Budget is €50 en indien iets met dmx mag er €25 bij. Lijkt dit haalbaar voor een nieuw product? Of beter naar 2e hands uitkijken?

Een hele kamer verlichten met het budget voor 1 armatuur, wordt erg lastig. Ik zou al bijna denken aan een Eurolite IP FL-10 COB RGB LED, vanwege zijn brede afstraling.

Comment

Zoiets heb ik toevallig afgelopen weekend nog in actie gezien. Viel niet tegen inderdaad! Als sfeerlicht een prima optie, voor het maken van je huiswerk is hij waarschijnlijk niet fel genoeg.

Comment

Die kende in nog niet, leuk om hier thuis te gebruiken om iets uit de verlichten zoals een plant... of als uplighter

Comment

Waarom dan niet gewoon wat goedkope (showtec) ledparretjes ergens tegen de muur aan zetten ?

Comment

ik ben dan voorstander voor 2 van deze parren. 2 Parren geeft meer de mogelijkheid om ter plaatse alles uit te lichten, ten op zichte van 1 par. Ook de DMX is een voordeel wat mij betreft.

Comment

Zag gister op de bax facebook pagina deze, is dat niet iets? http://www.bax-shop.nl/led-lichteffe...t-details.html

Comment

Wel een grappig apparaat, maar meer voor een discoslaapkamer of klein café. ;) Is geen wash armatuur, die LED lampjes geven spot-bundeltjes af.

Comment

ik heb zo de indruk dat het iets is om te installeren en minder geschikt voor on the road... Daarnaast is er bijna geen (/geen) mogelijkheid tot sturing (zelfs niet via een afstandsbediening), of heb ik het nu mis op?

Comment

Nouja, als je hem netjes vervoert zal hij niet vlug defect raken, maar het is meer een armatuur voor vaste installatie inderdaad. Ook geen mogelijkheid voor bediening via afstandsbediening. Wel kun je hem natuurlijk in het plafond monteren en schakelen via een standaard lichtschakelaar.

Comment

ik bedoelde vooral dat hij niet echt praktisch is on the road omdat hij niet op een gewoon stopcontact aan te sluiten is (zonder zelf een aansluiting aan vast te maken, wat ik niet van plan ben). Daarnaast kan je de kleuren niet zelf bedienen, dusja, is ook al een - puntje.
                      Het systeem (en de prijs) leken me wel wat, maar al de rest is toch wel een afknapper. Deze wordt het niet denk ik ;)

Comment

Originally posted by Raf View Post
                        Zag gister op de bax facebook pagina deze, is dat niet iets? http://www.bax-shop.nl/led-lichteffe...t-details.html
                        Zit daar ook een rookmelder ingebouwd :D

Comment

Working...
                        X