Voor het dmx aansturen van mijn led zwaailichten heb ik een eenvoudige switchpack nodig. In de bax shop staan een Showtec (79 euro) en een ADJ (69 euro). Ze lijken mij tamelijk hetzelfde. Of is de een beter dan de andere.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Simpele dmx switchpack
Collapse
X
-
Ik zou voor de Multidim van Showtec gaan, omdat je daar per kanaal kunt aangeven of je het kanaal wilt gebruiken om te switchen of te dimmen.
De SP4LED, daar hebben we al diverse keren contact over gehad met American DJ en feedback gehad van klanten. Of het nu een switchpack of dimmerpack is, ik weet het nog steeds niet. Ook de manual is wat onduidelijk.
Daarnaast zijn de multidims in de tweedehands wereld erg populair, dus wanneer je hem niet meer nodig hebt, ben je er zo vanaf.
-
Originally posted by Rick View PostIk zou voor de Multidim van Showtec gaan, omdat je daar per kanaal kunt aangeven of je het kanaal wilt gebruiken om te switchen of te dimmen.
De SP4LED, daar hebben we al diverse keren contact over gehad met American DJ en feedback gehad van klanten. Of het nu een switchpack of dimmerpack is, ik weet het nog steeds niet. Ook de manual is wat onduidelijk.
Daarnaast zijn de multidims in de tweedehands wereld erg populair, dus wanneer je hem niet meer nodig hebt, ben je er zo vanaf.
Ik heb ook geen dimfunctie nodig. De zwaailichten zijn aan of uit.
Comment
Comment