Announcement

Collapse
No announcement yet.

Simpele dmx switchpack

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Simpele dmx switchpack

Voor het dmx aansturen van mijn led zwaailichten heb ik een eenvoudige switchpack nodig. In de bax shop staan een Showtec (79 euro) en een ADJ (69 euro). Ze lijken mij tamelijk hetzelfde. Of is de een beter dan de andere.

Ik zou voor de Multidim van Showtec gaan, omdat je daar per kanaal kunt aangeven of je het kanaal wilt gebruiken om te switchen of te dimmen.

De SP4LED, daar hebben we al diverse keren contact over gehad met American DJ en feedback gehad van klanten. Of het nu een switchpack of dimmerpack is, ik weet het nog steeds niet. Ook de manual is wat onduidelijk.

Daarnaast zijn de multidims in de tweedehands wereld erg populair, dus wanneer je hem niet meer nodig hebt, ben je er zo vanaf.

Comment

Originally posted by Rick View Post
      Ik zou voor de Multidim van Showtec gaan, omdat je daar per kanaal kunt aangeven of je het kanaal wilt gebruiken om te switchen of te dimmen.

De SP4LED, daar hebben we al diverse keren contact over gehad met American DJ en feedback gehad van klanten. Of het nu een switchpack of dimmerpack is, ik weet het nog steeds niet. Ook de manual is wat onduidelijk.

Daarnaast zijn de multidims in de tweedehands wereld erg populair, dus wanneer je hem niet meer nodig hebt, ben je er zo vanaf.
      Uit de tekst begrijp ik dat je voor laagvermogen LED beter een switchpack met relais kunt nemen.
      Ik heb ook geen dimfunctie nodig. De zwaailichten zijn aan of uit.

Comment

Dat is zo, maar wat neemt je zwaailamp op qua vermogen?

Comment

Originally posted by Rick View Post
          Dat is zo, maar wat neemt je zwaailamp op qua vermogen?
          Twee van deze http://www.bax-shop.nl/led-lichteffe...t-details.html

12v 500mA= 6W per stuk

Comment

Working...
          X