Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flightcase Eurolite KLS?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Flightcase Eurolite KLS?

Ha allen,

ik was nog eens op zoek naar een flightcase voor 2 stuks Eurolite KLS. Iemand tips? Ik had verwacht er wel een hoop te vinden, maar helaas...

grtz

Als je niets kan vinden kan je overwegen om hem zelf te bouwen of naar een professionele kistenbouwer te stappen.

Comment

dat kan uiteraard altijd. Ik was in eerste instantie op zoek naar een confectie-kistje aangezien daar meestal een wat vriendelijker prijskaartje aan hangt.

Comment

Rick, jij enig idee waarom http://www.bax-shop.nl/flightcases-m...t-details.html niet meer leverbaar is?

Comment

Is een maatbouw case, we zijn zo goed als gestopt met deze leverancier.

Maar misschien past deze Odyssey FZPar1 case wel? Kun je daar gelijk je stands, kabels etc. ook in opbergen.

Er is ook nog een soortgelijke case van Omnitronic, maar is wat prijziger. Zitten wel praktische wieltjes onder voor makkelijk transport.

Comment

dank voor je reactie Rick. De odyssey heeft net onvoldoende lengte voor de KLS balkjes. De omnitronic met die trolleywieltjes is het ook niet helemaal voor mij. Ik zoek even verder!

Comment

Working...
            X